Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Hk: inte bra med stygn som släpper!
Hk: inte bra med stygn som släpper!
Hk: bra beslut!!!!
Hk: luktar det som avslag ungefär? I så fall kan du ha fått en infektion... Åk dit, om bm säger att allt ser bra ut, gråt, skrik vad som krävs för at en läkare ska kolla!!! Sedan är det tyvärr sant att det inte bara är att sy ihop...
Min tråd satt ju i två månader...
Ninny: se till att ha mat mm hemma så att du slipper fundera på det. Gärna färdiglagad för du lär inte vilka stå längre tid än det tar att värma mat i micron. Kanske en bra bok eller dvd-box
Hk: vilken jäkla otur du har!!!håller med om att det nog inte blir fixat på akuten och att du ska se till att bli undersökt på måndag.
Hybr1d: välkommen hit, men trist att du behöver vara här....
Jag kan inget om ring men det finns det andra i tråden som gör.
Jag har gjort både främre och bakre plastik, en sak man nog ska fråga ordentligt om är vilka trådar de använder, det är flera i tråden vars stygn gått upp i förtid...
Det var under 2010 så jag var ca 38. Mina stygn försvann också av sig själva, men det tar olika lång tid har jag förstått. Mina satt i ca åtta veckor vilket underlättar läkningen av bindväven som är det som tar längst tid enligt min läkare.
Inget nät.
Orolig: jag gjorde samma op som du beskriver hösten 2010 och mår helt ok, men jag springer eller hoppar helst inte för att inte fresta på i onödan.
Hybr1d: jag får fortfarande hjälpa till med fingret vid toabesök ibland...