H: Det känns faktiskt rätt hyffsat nu tycker jag. Börjar känna mig mer och mer hel och det är mer sällan som jag känner mig öppen. Behöver inte heller peta upp urinröret när jag sätter mig längre och det känns nästan som innan förlossningen nu när jag sitter ner. Men ff urinträngningar och besvär från urinröret. Står upp när jag kissar (!!!) för då tömmer jag bäst. Sedan jag började göra det, samt äta tranbär,magnesium samt gullrisdroppar känns det bättre. Någon dag har jag nästan känt för att ta en promenad och den tanken har inte slagit mig sedan innan förlossningen. Så- i det stora hela känns det mkt bättre än innan op. Däremot känns det som om höger sidan ff inte har full muskelkraft och det var ju ff där jag sprack vid förlossningen. Ska ju på ÅB den 15:e så det ska bli spännande att se vad hon säger.
Som sagt- det känns mkt bättre än innan op och skulle jag bara bli lite bättre med urinen (läckage och trängningar) så skulle jag nästan vara som före förlossningen.
Och OM det händer ska jag fira ordentligt!!!!
Trist att det känns som om du har en binda ff- hoppas det är en svullnad som minskar successivt. Hur går det med magen?