Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Hej igen
Först vill jag tacka dom som kommit med råd Jag gjorde en liten fuling och ringde sjukvårdsupplysningen på lördagen igen och fixade en tid på jourcentralen. Läkaren frågade om allt möjligt kollade reflexer men blev orolig att det gjorde så ont på ett ställe så han skrev en remiss till sjukhuset i Skövde. Där fick jag träffa en otroped som gjorde väldigt mycket tester och även skickade mig på röntgen. Det var tydligen något med några diskar. Sedan blev det medicin som gjorde samma tester och kolade så jag inte hade Parkinson eller så. Sen blev det gyn, han gjorde en grundlig undersökning som gjorde vansinnigt ont jag fick krysta och knipa och han gjorde dessutom vaginalt och vanligt ultraljud men allt satt där det skulle, så inget framfall i alla fall. Sedan blev det kirurgen som tyckte det hörde till gyn som tyckte det hörde till urologen som hänvisade tillbaka till gyn. Ingen verkar veta vad det är för fel. Men nu ska jag bli kallad till urologen inom 1-2 veckor och göra någon undersökning av urinblåsan inget jag ser fram mot. Så nu får jag gå och leka niagarafall ett tag till. Tyvärr blir det ingen påskmiddag för mig för jag vill ogärna lämna hemmet känns bäst att sitta still även om det läcker då också. Så tack än en gång och lycka till med era bekymmer.