Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
fortsätter våra diskussioner om ev. framfall
fortsätter våra diskussioner om ev. framfall
Lycka till imorgon!!!
tack ! Har nyss fått tid- stod som nr 1 på op o ska vara där kl 6.30 och ned på op kl 7.30--ujjj nu blev jag ännu mer nervös...föresten har du inte kateter? det har jag alltid fått o den har tagits bort dagen efter- ganska skönt att slippa krångla sig upp på en toa första dygnet
Nix, ingen kateter. Man ska egentligen åka hem samma dag men jag fick stanna eftersom vi har så långt till sjukhuset.
Bra att du är först imorgon!! Stort lycka till!!!
Minnie; vad skönt att operationen är över, hoppas verkligen att resultatet ska bli bra för dig!
Intressant att man kan skriva remiss själv, jag trodde inte att det gick till ett annat landsting, men det ska jag undersöka. Jag har ju ingen riktig mellangård utan det är ju bara några hudflikar som sytts ihop lite si och så och stramar.
Usch, hur kan man tycka att det är ok att sy ihop så dåligt? Vilken annan kroppsdel skulle man sy ihop på det viset? Fy, jag blir så ledsen.
Ja, visst var det intressant. Visste inte jag heller. Men hon sa verkligen att hon hade många från Sthlm som inte fått remiss via sina läkare. Ger ju hopp om att fler kan få en bra och vettig läkare som gör en riktig undersökning och bedömning iaf!
Minne: så bra att op lyckades!,, Lycka till imorgon hibiskus
GHP: Ja, det är skönt att det är klart nu. Bara smärtan kvar då... Hmm- nåja- den är ju övergående om inte alltför trevlig. Hoppas verkligen att detta lyckats nu, att inga komplikationer tillstöter och att jag blir besvärsfri.
Försökte skriva igår från mobilen men det fungerade inte. Så hann inte önska dig lycka till i tid hibiskus men tänker på dig nu idag och jag hoppas verkligen denna operation blir bra så du slipper flera!
Minnie7 vad härligt med lyckad operationsdag igår! Hoppas återhämtningen går bra nu så du slipper ha så ont. Och framförallt hoppas jag att du får de resultat du önskar! Tack för att du frågade henne. Då vet man ju att man har en plan b om jag inte får någon hjälp här då får man väl söka sig ner till henne själv.
Ska till gyn idag och bli undersökt. De ville kolla mig på det stället jag brukar gå och sedan ska vi se om jag kan använda den där östrogensalvan, så ett samtal kring den. Ska passa på att fråga om ev graviditet och vart jag bör vända mig för hjälp (då jag upplevet att man inte ens lotsas om mina problem). Sedan ska jag fråga om sex och vad det är jag känner som är i vägen/gör ont. Kanske är det livmodertappen, så att livmodern har åkt ned något. Kan ju inte ha sex som det är nu.
Nervös på något vis och hatar verkligen gynundersökningar :S