Inlägg från: Angelika Miami |Visa alla inlägg
  • Angelika Miami

Jag ångrar mig!

Usch jag vet vad du går igenom. Jag hade en hemsk förlossnins skräck med min son. Nu är jag gravid igen och fasar för det hela.

När det gäller att bli mamma så (tycker jag) att allt kom så naturligt. Jag fick mina moderskänslor flera veckor efter och led av en mild förlossnings depression. Tyvär.... men egentligen är det hela värt det och min son är världens underbaraste!

• Angelika Miami
    Svar på #4
    Förlossnings skräck (och depression) har INTE med hormoner att göra. Och tyvärr för vissa är inte en förlossning naturlig, alla är olika.
  • Angelika Miami

jag går hos en kurator som är BM och även Matilda kliniken (liknade Aurora) varje vecka. Har inte bestämmt mig om det hjälper... jag hållér på att bearbeta min förra förlossning samtidigt. Fan att jag inte gjorde det innan....

Jag håller med de andra. Prata inte med för många om deras upplevelse runt förlossningar. Det blir för mycket för dig.

Lycka till

• Angelika Miami

Kejsarsnitt är ju en lösning... jag fick ett akut kejsarsnitt efter många timmer med min son. Funderar även på kejsarsnitt denna gång...

Svar på tråden Jag ångrar mig!