Nån som plussat runt 28/12, följs åt?
Som rubriken lyder! Vore kul att följas åt!
Som rubriken lyder! Vore kul att följas åt!
puff
Jepp! Har heller inget illamående ännu, men misstänker att det kommer lixom förra grav... Är väldigt svullen, annars mår jag bra!
maja1: Jag har fått tillbaka ett ägg...
Själv är jag väldigt orolig över att få missfall just nu, eller så håller jag på och blir sjuk för jag är jättevarm och det känns ungefär som om jag skall få mens! hjälp! nån som känner igen det?
ja, jag kanske oroar mig lite väl mycket just nu.. men jag jämför hela tiden denna graviditet med den föregående.. fast har ju hört att det kan vara olika från graviditet till graviditet!
Hello!
Maja1: postafen är ok, det använde jag förut vid grav.Tyckte dock inte att de fungerade överhuvudtaget...
Vi ska ringa klinken för ett VUL nä vecka!
Nu har jag fått tid för VUL 27/1, samt inskrivning dagen efter!
Mitt illamående har också tagit fart nu rejält! Ska be om att få lergigan comp utskrivet vid inskrivningen. Orkar inte med en grav till med konstant illamående!
maja1: illamåendet brukar avta för de flesta efter ca 12v. men klart att det finns stora variationer.
Hej tjejer! Jag har nu varit på vul och och jisses vad vi blev chockade när vi fick reda på att vi väntar , med största sannolikhet, ENÄGGSTVILLINGAR!!
var kan jag gå på mammayoga? vilka anordnar det?
margaret: jag bor i västerås
tack, ska kika på sidan med yoga. Jag har också sett att att friskis och svettis har program för gravida.
Längtar efter att komma in i vecka 12, 1 vecka kvar dit. illamåendet växlar ganska mycket för mig
Nu har jag också passerat 12 veckor och känner mig lite lugnare, men väntan till nästa UL är lååång..blir den 3/3
margret: är djupt lessen för din skull. mina bebisar har också dött.