Nån som plussat runt 28/12, följs åt?
Som rubriken lyder! Vore kul att följas åt!
Som rubriken lyder! Vore kul att följas åt!
puff
Självklart Anneli!! Vi Har ju träffats på ruvar tråden....
Här känns allt ok tror jag. Sticker och drar i magen på både hö och vä sida, inte direkt som mensvärk jag vet inte vad. Ömma tuttar, mår annars jäkligt bra. Inge illamående heller tack och lov. Du då??
Kram Maja
Jepp! Har heller inget illamående ännu, men misstänker att det kommer lixom förra grav... Är väldigt svullen, annars mår jag bra!
När man räknar ut vilken vecka man är i här på FLs sida är jag ju redan i v 6!. Känns skumt. Man räknar väl ÄP som ÄL?
Är det någon som vet när man som regel gör VUL sen?
Hoppar in här också, som sagt, vi träffades i ruvartråden ju...
Är illamående, svullen om magen, öm i brösten, lätt till gråt....
Annars är allt toppen.
Maja1: Jag ringde till SU igår och fick en tid om två veckor för VUL. Drömde i natt att det var två där inne
Hej!
jag plussade idag,men kan inte tro det riktigt... har stuckigt runt omkring i magen å ömmat väldigt i brösten...
Grattis islandshästen! Man kan inte fatta att detta funkar. Så glad.
Trollspöket: Har oxå drömt att det är 2. Det är ju ingen omöjlighet eftersom både du jag och Anneli fått 2st tillbaka. Nån av oss borde ju ge utdelning?
Min fert.klinik öppnar inte förräns 7/1 så jag får snällt vänta tills dess.
Gott Nytt År allihopa!
maja1: Jag har fått tillbaka ett ägg...
Själv är jag väldigt orolig över att få missfall just nu, eller så håller jag på och blir sjuk för jag är jättevarm och det känns ungefär som om jag skall få mens! hjälp! nån som känner igen det?
anneli85: hade för mig att jag läst det tidigare, sorry. Förstår din oro. Själv har jag typ varannan dag väldig mensvärk. Behöver ju inte alls betyda nåt!
gott nytt år på er!!!