• Brumman

Kissnödig HELA tiden!

Hejsan!

Låter jättejobbigt... vet ungefär vad du går igenom. Jag var jättekissnödig hela tiden efter min förlossning (egentligen mycket under själva graviditeten också). Jag ville komma igång med träningen efter några månader, men när jag försökte gå raskt eller springa kändes det som akut urinvägsinfektion. Jag sökte på VC och de kollade om det var unrinvägsinfektion och det va det inte. Jag fick remiss till urologen där de kollade att allt var normalt. Det känns ju inte så uppmuntrande att skriva att det tog 8 mån innan det blev bra för mig... men det blev bra.. och det i sig är positivt. Jag var rädd att det blivit nåt jag skulle få leva med. Urologen trodde att det var några nerver som skadats i och med förlossningen. Hoppas det går över snabbare för dig!!

• Brumman

Hej TS:

Nervskadan läkte av sig själv så det är ju rätt bra ändå Jobbigt är att det tar lite tid. Själv tänkte jag att kanske livmodern tryckte på kissblåsan, men enligt urologen var det inte så... men undra om det kan vara så ibland?

Hoppas din BM har bra svar! Det är verkligen jättejobbigt att känna av träningar jämt!

Svar på tråden Kissnödig HELA tiden!