Inlägg från: Gravid2008 |Visa alla inlägg
  • Gravid2008

Narkos

Är det någon som har lyckats få ett planerat kejsarsnitt med narkos? Jag är så himla rädd för förldoggningen och har sprutfobi, vill absolut inte uppleva ett kejsarsnitt i vaket tillstånd utan sövd.
    Någon som har lyckats få det?

• Svar på tråden Narkos
  • Gravid2008

Tack för svar, så det går att få narkos på planerat snitt? Jag har en sådan fobi att jag har avvaktat 10 år att skaffa barn för tanken på förlossningen och det enda jag kan tänka mig är narkos, de få gånger jag tvingats besöka läkare/tandläkare har jag gjort det privat och betalt för narkosläkare för de få ingrepp jag ar gjort (operera visdomständer, etc)

• Gravid2008
    Calazirya skrev 2009-02-20 14:09:36 följande:
    Jag har beviljat snitt i slutet av Mars, det kommer ske i full narkos :)Gäller Östra i Göteborg.
    Lyckost dig försökte, men det var avslag helt och hållet här inte bra för barnet, blablabla. Jag försökte förklara att det nog inte skulle bara bra om jag inte fick ut den heller...
    Nu gick det trots allt ok ändå, födde en dotter för en vecka sedan efter 36 timmar på förlossnignen utan bedövning (jag vägrar sprutor om jag inte är sövd innan de sätter i sprutan).
Svar på tråden Narkos