• EMND

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Sissela, jag har nu tre månader känt, trott, blivit övertygat att jag var gravid men ICKE! Denna månad försöker jag att inte analysera (när det går att inte göra ) för vad hjälper det? Bäst tänka på annat! Hm men vad ska man tänka på? . . Ingen vin att dricka, ingen sex, ingen gym att gå till dessutom äter jag enligt dieten så inget där heller. Fy fasan vad tråkig man har blivit. Jo, jo jobba kan man, ....

• EMND

Hm många av oss är Rh-

En så länge har jag noterat:

Rh-
    DND,
    Kajolajo
    ginkgo
    Mikes bride
    Bling 1975

Rh+
    Mamarazzi
    MizzTurko
    Cia

Har ni lust att skriva in er på listan ovan?

• EMND

God natt söta fina knäppis (behöver man säga VEM? )

MW- kul at se dig igen. Jobba inte för hört!

• EMND

LF har de sett att allt har kommit ut efter mf?
    tyvärr inget nytt med KK? Har du inte möjlighet att hitta en privat gyn?  

• EMND

hjälp, nu har biverkningarna startat igen, jag blir gallen av progen. det tar alltid 3 dagar och så sätter de i gång illamående, trötthet, osv.

• EMND

lucki jag vet inte om det är någon hjälp men tips iaf. Efter min andra mf blev jag rekommenderad av en gammal gyn-läkare som hade gått i pension att vända mig till dr Josip Kulas i Stockholm vilket vi gjorde också. Man betalar inet mer än på Landstinget. Jag vet inte hur mycker är han insatt i detta med immunologi för då hade inte jag heller kunnat mycket. Iaf han  förklarade för oss väldigt pedagogiskt hur allting går till gav antibiotika till min man och ville att jag tar Pergotime och ÄL spruta samt Albyl hela tiden. Jag följde inte hans instruktion om äggstimulering då andra läkare på RMC (3 st) var emot det. Många här på FL i olika forum har positiva erfarenheter av honom. Ett tips iaf. Han har mottagning på Kungsgatan och vi fick en tid ganska omgående (kanske pga. referens).

• EMND

Sorry, Sisseela, det kom andra saker så jag glömde svara. SUPER BRA INITIATIV! Jag är gärna med. Skickar e-mejl aldelles strax.

• EMND

Men mamarazzi-DU ÄR GRAVID! .  (annars är du knäpp )  Jag gillar ditt förslag  att "vi kan vará gravid och hispa oss ihop".  Gäääärna.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8