Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
uf lucki, beklagar innerligen. Hoppas du återhämtar dig snart. Måste ni vänta länge eller kan försöka snart igen?
Linan det kanske är bra att baby väntar så du hinner bli frisk. Du kommer att behöva kraft efter förlösningen, passa på och vila så länge du kan.
Mikes bride, vad tråkigt att vänta. Jag förstår att du är rädd. Om något är bra med sjukvården då är det att den räddar livet faktiskt och det gör svenska läkare bra. Hoppas du kan koncentrera dig på bröllopsplanerna och komma lite undan den tråkiga omständigheten. Vart åker ni på bröllopsresa? Kram
A80, du är bevis att läkare är människor också! . Du är säkert så medveten om allt som kan gå fel och alla tillstånd man kan drabbas av, men nu har du kommit så långt och naturen har tagit sin rätta väg mot en ny liten människa.
Jag ligger i soffan men ont i magen efter att vi har varit och simmat idag (och trännat har jag en stund också ). Till sist tog jag en massage för mina tröga tarmar. När vi kom hem det kom ut en vis sekretion efter att jag hade kissat - en klump ganska lik äggvita fast lite tjockare och väldigt elastisk. Jag roppade på maken: VI MÅSTE HA SEX-NU! Han är förkyld, stakaren, men ställer upp. Idag är jag på CD 8 och ÄL stickan i morse visade minus. Jag har ingen sekretion nu men kissar ofta och har ont i övre delen av mage. Vad är detta nu?