• mamarazzi

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Snoz: Ingen aning. Men min man sa till mig igår när jag meddelade att jag var gravid "kan du inte bli gravid någongång då du inte är sjuk!" Han tror att det är sjukdomen som gör att det går åt helvete. Men kanske är det tvärtom. Kanske är det sjukdomarna som gör att jag blir gravid?

• mamarazzi

BP: Vad bra att jag inte har någon feber då!

• mamarazzi

BP. Nej men shit det har jag ju inte sluppit! Jag hade ju feber i förrgår.

Kajo: tack tack sötis! Gillar vår logik!

• mamarazzi

Kajo: Jag skrattade också åt bananen och trodde precis som BP att vi snackade om en annan banan. Ha ha ha! Men det är nog bra att båda banenerna är fulla!!!

• mamarazzi

Kajo: men det viktiga är ju VAD ni gör med bananen! Du kan skriva in min inbox om du vill ha mer detaljerad info.

• mamarazzi

Jag använder billiga stickor jag och de har ingen banan..bara ett tråkigt streck. Jag vill också ha banan!!! hum...eller apelsin. *Höjer knuten näve och ropar* MER FRUKTSALLAD TILL FOLKET!!

• mamarazzi

Lilleskuttan: Åh du är ju också för söt! Vad skulle jag göra utan alla er! Jag skriver i din gästbok. Är allt bra med dig och magen annars? KRAM

• mamarazzi

Bling, Iske, Lycka, Lilleskuttan, Finesssan, Snozie (missade jag någon?): Gud så gulliga ni är allihop som vill skicka prog! Jag har helt klart progestron till vecka 12 nu om jag behöver. SÖTA NI! Innan idag satt jag och grät och nu har jag tårar i ögonen igen. Det är ju helt fantastiskt att vi som faktiskt inte känner varandra är sådana vänner och stöttar varandra.

Idag ska min mamma "du hänger upp dig så mycket på det där". VA FAN! "Du förstår inte." sa jag. "Jo jag förstår hur jobbigt det är" var hennes svar. Då sände jag en tanke till er underbara tjejer. Det är bara ni som förstår... Puss!

• mamarazzi

Mom2006: Fattar precis. Jag känner likadant. Ska man lägga fram ett glatt leende liksom. Suck!

Stella: Oj vad jobbigt. Men har du fått någon penicillin alls? Borde man inte testa EN kur iallafall och sedan igen innan förlossningen?

Snoz: Apotek kan vi oxå ha på vår klinik! Bra med föräldragruppen.

Iske: Ja visst förstår jag er för jag hade gjort samma men jag kan inte låta bli att bli lite sentimental när jag sitter här och känner mig sååå "sårbar"...liksom.

• mamarazzi

lucki: nej för fasen! Nu ska du se till att du får dig en tid till en reumatolog! Hur kan de säga något sånt utan att ens tagit tester på dig? Herre gud man blir galen!!!!
    Kramar till dig. Deppa en stund men ta nya tag sen och få hjälp!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8