Hej alla igen! Har inte hunnit titta in här så ofta på sista tiden, skriver som en galning på mitt manus både på vardagar, helger och kvällar (och nätter).
DND: stora kramar till dig! Det är så orättvist Hoppas verkligen att denna ÄL är den rätta för dig, jag ska dansa till gravidguden åt dig!
a80: jobbigt med oron! Du vet det säkert, men många bebbar blir ju lugnare i slutet när de fixerat sig, det är ju trångt därinne. Tjata dig till ett tillväxt-UL om du är jättenervös, de ska vara generösa med det mot slutet.
lillaD: vad rar du är som frågar efter mig! När är det dags för ditt 8:e vul? Går det bra med skrivandet?
Bling: darling, hur mår du och mannen?
Mikes bride: samma fråga till dig, mår du och din äkta hälft bra?
mamarazzi, Idun, Franka, BP, Cia, Finessssan, Bettan, Krusbär och alla andra jag missat: kramar till er!
EGO: nästa vecka är det dags för min hysteroskopi. Börjar bli skitnervös! Tänk om de hittar något konstigt? Något som gör att jag aldrig kan behålla en graviditet? Eller tänk om de INTE hittar någonting, det är visserligen drömscenariot men ger fortfarande inga svar på mina =)/)/%&/¤%&¤/¤=() f-cking sena mf!