• mammawannabe

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Rh-
    DND,
    Kajolajo
    ginkgo
    Mikes bride
    Bling 1975

Rh+
    Mamarazzi
    MizzTurko
    Cia
    mammawannabe
  • mammawannabe

Gokvällens trådisar!

Kollar till tråden varje dag men hinner vara så aktiv just nu.

Många kramar till alla!

• mammawannabe
    Svar på #1314
    SisselaM skrev 2009-01-17 14:40:35 följande:
    hej alla,vill fråga om ett mysko symptom jag haft vid mina senaste två graviditeter, de som slutade i MA och MF.  En-tre tår på min ena fot domnade och var i princip så under hela tiden som jag var gravid. Kan inte minnas att det var så under min fullgångna graviditet. Nån som haft nåt liknande?
    Jag har senaste åren haft lätt för att få domningar i fingrar/händer och tår/fötter men jag upplever att det i helt försvunnit sen jag började med Levaxin. Hade TSH gått och väl inom vanliga ref-värdena (mitt TSH 2.4) innan jag började med Levaxinet.
  • mammawannabe

Glider in på festen

Idun: Håller med, tittade en blick på Körslaget precis för första gången, men nej det var inte min grej.

Vatten skålas det i hittills här, så pass mkt party är det här.....

• mammawannabe

Har ni andra kanalinställningar norr över? Här går filmen på tvåan

Har sett den tidigare, me like to!

• mammawannabe

Idun: Fattade jag det rätt att mannen varit bortrest hela veckan? Trist isf När komemr han hem?

Har du läst några bra böcker du kan tipsa om??

Är det nån på partyt som dricker alkohol eller är det läsk/saft/vatten för hela slanten?

• mammawannabe

Hade sett fram emot rött vin till middan ikväll men mannen ville ha öl och jag hade ingen lust att öppna en flaska på egen hand *tittar snett på mannen*

• mammawannabe
    Svar på #1674

Aha, då förstår jag Idun. Trist att ha varit sjuk, är du bättre nu? *hoppas*.

Tack för tipsen på böcker! Ngn speciell anledning till det specifika intresset?

• mammawannabe
    Svar på #1675

Cia:

Idag känner jag mig inte bara mogen utan helt klart övermogen efter att ha stått i ett antal provhytter på stan för att försöka få med mig lite nya kläder hem. F*n vad man kan se ut i en provhytt alltså, eller är det bara den råa sanningen som exponeras?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8