Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
mostern fick hjärnblödning...såg att jag glömde skriva det...
mostern fick hjärnblödning...såg att jag glömde skriva det...
Har flera hjärtattacker i släkten. Både morfar och farfar dog av det. Men vet inte om det spelar in? Mammas faster (tror jag det var) hade reumatism. Jag själv har fått "nummulärt eksem" i samband med missfallen. Det är framförallt stressframkallat.
Jag är väldigt lik min faster i kroppen. Och hon hade problem med upprepade missfall. Tyvärr har jag inte så mkt kontakt med henne. Och det var på 70-talet hon gick igenom det- Vet inte om hon fått någon hjälp. Min pappa har lovat att fråga henne...
Tack för tipsen om omega, folsyra osv!
Oj. Man är borta några timmar och så händer det hur mkt som helst! =:)
hej nya och gammla! *vinkar* Måste erkänna att det är svårt att hålla koll på oss...
Å LillaD vad härligt! Gött som vi göteborgare säger
Speransa: Låter som att du har "Raynauds fenomen". Jag har det också, den lindriga varianten.
Kolla här
www.internetmedicin.se/dyn_main.asp
Krus: Jag har köpt boken. Men lever i nog någon slags förnekelse tror jag. Har bara orkat läsa "historierna" i slutet där olika par berättar
Inte lätt när man är halvt språkligt handikappad heller. Tur att det finns ordböcker
Mamarazzi:
Skönt å höra att du också fungerade så...
Nej jag har inget handikapp Jag läser inte lika obehindrat på engelska som svenska bara. Det, lathet och förnekelsen har gjort att jag inte läst!
Grattis Krusbär!
Grattis Krus!
Tror definitivt på att berätta för kollegan! Det hjälper ju för oss här att veta att man inte är ensam.