Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Hej!
Är ny här. Får man vara med? Hade 3 MA under 2008. Ni verkar kloka och kunniga här inne!
Lägger till mig på listan.
*vinkar till alla*
Hej!
Är ny här. Får man vara med? Hade 3 MA under 2008. Ni verkar kloka och kunniga här inne!
Lägger till mig på listan.
*vinkar till alla*
Ginko: Jag mådde väldigt dåligt ett tag. Tyckte det hjälpte att prata med någon!
a80: Det låter alldeles underbart! =)
Iske: Helt sjukt! Hetsa upp maken och släpp fram honom likt en aggressiv pittbull. På dom bara!
Kajolajo: Grattis till att din dotter ska få vara med på något så fint.
Mamarazzi: Härligt med en läkare som bryr sig.
Är det någon som vet om missfall kan hänga ihop med eksem? Mitt eksem beror inte på allergier, det är sånt man inte vet varför man har (nummulärt eksem). Har läst lite här. kan eksem betyda att man har problem med immunologiskt tjaffs?
Kajolajo: Här är en till som försöker minska på måtten. *räcker upp handen* Förstår inte varför dendär badringen ska vara där runt midjan när man ändå inte får något för det! Har gått 7 kg sen vi startade verkstan. Seegt.
DND: Håller med om att det är jobbigast att se gravida. Jag vill också ha mage och drömma om framtiden!
Hej och välkommen adlit!
Iske; Skönt att det gick bra. Tur att du fick träffa en bra läkare!
God morgon!
Idun: Grattis till fetknoppen =) Låter underbart!
Mamarazzi: Jag blir så glad och hoppfull av att läsa om er som det går så bra för! Vilken jävla chef då! Tänk om det vore männen som fysiskt gick igenom missfall. Då skulle det varit annorlunda!
Mamarazzi: Det är ju ännu värre att hon är kvinna. Hade varit männens som gick igenom det skulle man vara helt nerbäddad första 3 månaderna. Å vid missfall skulle man bums vara sjukskriven 1 månad. minst! blir så arg när jag tänker på det...
Corneliana: Jag har gjort två skrapningar. Inga problem att bli gravid efter det. Tog sig på första försöket. Sen gick det ju som det gick. Men det är en annan historia...
Blev så trött på alla barnmorskor som sa att det var såååå bra att låta naturen ha sin gång. Frågade läkaren jag träffade sist varför. Han menade på att det bara var en kostnadsfråga! Han börjar närma sig pension och har gjort en hel del skrapningar. Så han vet nog vad han pratar om...
Hej alla!
har varit bortrest och haft en skön helg i Stockholm :) vad ni skriver!
Snozie: Grattis! Underbart att höra!
LF:Grattis till dig med.
Bettan: Fy! Lider med dig! Blir så arg när jag hör om Sahlgrenska. Dom påstod att jag eventuellt skulle behöva vänta till 3:e cykeln. att dom skulle höra av sig OM det blev återbud. jag ringde och kollade efter dessa återbud tills dom gav mig en tid. tror det kan löna sig att ringa och tjata på dom. om du orkar.... *krampådig*