• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

mamarazzi skrev 2008-12-29 22:58:25 följande:
    Vinkar till Finesssan med! Min dotter skrattade åt mig när jag tog fram bröstet då hon var 6 månader. Ha ha ha! Det vara bara att dra ner tröjan igen.
    V skällde på tutten tillslut under dagtid. Förvånad Ingen idé att vifta med brösten där inte.
  • Finessan
    BettanB skrev 2008-12-29 22:58:56 följande:
    Svar på #323Tyckte att jag kände igen mig. Har också läst den kursen. Bitvis iaf, det kom annat i vägen.
    Jag läste också på SU, men inte distans.
  • Finessan
    johsjo skrev 2008-12-30 04:48:13 följande:
    en fråga till er här.Har ni gått och pratat med någon efter alla MF. Jag har hela tiden tackat nej, har lite svårt för att prata med någon främmande.Men nu känns det som om det kanske vore en ide. Så att man lättare kan hantera detta. Någon som har erfarenhet kring detta?
    Jag föll djupt efter fyra missfall och gick då hos en kurator. Jag gick även under graviditeten. Jag vet inte hur mycket eller lite det har gjort för mig, svårt att säga. Den andra kuratorn var itne så vass, men det var ändå skönt att träffa någon utomstående. 

Krus, säger som Idun. Åk in eller försök att få en tid. Kramar! 
  • Finessan

Krus, jag har bara lovord över Huddinge! Jag har varit där mängder av gånger akut och bara träffat bra och förstående läkare, hur små eller stora mina blödningar/sammandragningar/oro än har varit. På SÖS har jag däremot blivit hemskickad där det senare visade sig på HS att det var ett mf. Efter det blev det bara HS. Valde ju även spec.MVC där + förlossning. Jag tror att trycket är mindre på HS också. Heja HS!

• Finessan

Håller tummarna Krus! Bra att du ska in.

• Finessan

Krus, åh så skönt! Grattis!

MB, vad är det som händer?! Hoppas att det INTE är druvbörd. Men det borde de väl ha sett?

Johsjo, omdu inte får proverna som du vill ha så fråga efter BÅDE Trombyl och Fragmin. Detta är en fin-fin kombination vid många problem.

Mama, vi sa för länge sedan att här inne får man vara precis hur ego som helst, UTAN att be om ursäkt. Varsågod, ös ut mer om du har på lager.

Oj, oj, oj vilken klinik vi skulle kunna skapa! Vilken kunskap och vilka trevliga och sympatiska läkare.

• Finessan

GOTT NYTT ÅR KÄRA MEDSYSTRAR!

Jag hoppas att det nya året kommer att innebära glädje för er som tampas med svårigheter och att glädjen fortsätter för oss som faktiskt har haft ett fint år.

• Finessan

Hej på er och god fortsättning!

Hur har du haft det, Cia?

Nytt år, gamla drömmar, nya förhoppningar. Let's rock, tråden!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8