Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
MizzT: håller tummar och tår för dej imorgon! Det går säkert bra
MizzT: håller tummar och tår för dej imorgon! Det går säkert bra
Eltandborstar förresten. Har ni hört nåt dumt om att använda det som gravid eller tror ni det är riskfritt? Tänkte mest på att de vibrerar så mycket
Kajolajo: jo jag log lite,ganska mycket, åt mej själv när jag frågade men jag tror jag hört nåt om det. Men hittar ingen info.
Fotbad skakar ju och det får man ju inte använda fast man ska ju inte gå på fotmassage heller så det har kanske mest med fötternas punkter att göra
Badkar har jag hört att man bör undvika. Både för bakterier och värmen( om man inte tar kallbad ) Men gräddfilare gör ju allt möjligt och det verkar lungt
Mikes: skit skit Jag anade att det var X eftersom det steg. Men bra att de upptäckt det så de kan göra nåt åt det. Hoppas det går bra.
bling: fy vad trist att bli bestulen
MizzT: grattis!!! Vad bra att allt var bra!
Iske: håller tummarna för ditt rul också
johsjo: hej Jag pratade med en kurator 2 ggr bara för att testa. Men jag pratar relativt mycket med folk jag känner om det så jag hade nog inte så stort behov av det. Men du kan ju testa nån gång och se vad du tycker annars är det ju bara att sluta.
Krus: skit med blod men illamåendet går lite upp och ner tycker jag...ändrar iaf karaktär. Ks blir ju alla skickade till har de själva sagt. Det är därför de har såna köer. (fick höra detta när jag suttit där i 9 timmar)
idun : läget är bra här...hoppas jag iaf Har inte kollat sen den 9de. Vill gärna känna sparkar snart för det jag känner vet jag inte om det är inbillning eller nåt vettigt Hur är det med dej då?
Iske: oj är du redan i v 16. Du har ju kommit i fatt mej i tid känns det som Jag är i v 17
mikes: Håller också tummarna för att det inte är druvbörd och för att du slipper operation
Krusbär: heja din räka!!! Åh vad skönt att allt var okej
ja Idun gå hem nu! Där kan du inte sitta mer
Gott nytt år på er! Hoppas att 2009 blir underbart för oss alla
Lycka: jag har inte vågat använda eltandborsten men jag känner att jag borde. Alla apelsiner och allt småätande märks på tänderna. Men om du borstar med en så kanske jag vågar testa jag med
Jag fick svaga dosen F till 20 mars sen blir det inget mer (hjälp )
Lucki: hoppas det bruna inte är nån fara med. Verkar som väldigt många här blöder utan att det är nån fara
Lycka: jag fick nya till v 28 tror jag det blir
Lucki: nä vad tråkigt Hoppas det inte är utomkvedes iaf
Stor kram på dej