Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Ja, ja CIA, 2008 så klart! (fnissar åt dig med) Uf ett rätt dåligt år,...
Ja, ja CIA, 2008 så klart! (fnissar åt dig med) Uf ett rätt dåligt år,...
O Idun, så mänsklig du är - säger en som känner igen sig själv. Jag vet inte om jag kommer att kunna träffa gräddfilgravida när jag ens håller mitt egna barn i famnen. Må det hända någon gång....
Krus hur är med dig idag? Nervöst? Uff. Lyder med dig, men hoppas på det bästa. Hade det blivit mf så hade det kommit antigen massa blöd eller slutat någon gång.
Här är det dag 16 och ingen LH stegring än men massa mensvärk och ont i äggstockarna + ömma bröst! Fattar ingenting Kör med CB digit. men gillade bättre de andra, då kunde man iaf se om det fanns något streck alls. Jag gillar inte svart-vitt värld. Man ska tydligen inte titta på strecken på dem digit. CB stickorna, men jag har ju sett ett svagt streck på dag 9 e.m. men inget sedan dess. - En sak till som kan övertolkas! Jag är ju bäst på sådant
Precis så Bettan, Jag har fått mycket stöd från min man och han har varit med mig alla gånger men ff matar jag honom men information, min ångest, ont, sorg, frusstration. Jag trodde (och även han) att jag fixar allt själv men mitt gamla jag vaknar till först när jag ser honom nere och då får jag ängest.
Krus, jag bara registerar, inte jagar. Testar för prog skull. Om det dycker upp tar jag prog annars ingen anledning till det.
Jasså Popy du blev gravid på så vis, men missade du Äl eller? Det här skulle bli bästa irronin om jag ändå blir gravid denna månad. Kommer säkert att ha super ångest för att inte tog progisarna. Väl, väl, vi får se...2 veckor går ju fort och snart är året - DET J:::: 2008 slut.
Poppy och Bettan vi delar samma frustration. Vi var tillsammans hos kuratorn nyligen och hon rekommenderade oss att prata med par som har lika problem som vi. Skulle era män vilja dela sina tankar med andra män? Jag tror att dem lyder väldigt mycket med.
Jag tror inte ens att våra egna mödrar kan förstå det vi- kvinnor går igen. Jag börjar inse det. Männen är inte som vi. Jag gör/gjorde precis som ni. Blev riktigt besviken och ledsen tom sårad att min man kunde ta det lugnt medan jag håll på att gå i väggen. Han ifrågasatte inte en enda läkare, informerade mig om en enda bok eller artikel men på sistone efter en massa tjafs förvånar han mig med att han är insatt i vad jag pratar. På sätt och vis är han den underbaraste i världen. Jag vet inte hur jag skulle ta mig igenom allt om han inte var positiv och sansad.
Bettan då är det dags att starta en grupp för våra män. Mitt förslag är vi /jag kan göra det/ startar ett tråd och skickar länk till våra mäns e -mejl. Sedan får dem registrera sig, starta en ny tråd (om de vill) och anonymt chatta, stödja och hjälpa varandra så som vi gör! Vad sägs? Ska vi hjälpa våra "klippor" hm smitta dem med FL viruset?
Då så då kör jag....
Så fixat, här är tråden:
www.familjeliv.se/Forum-7-132/m39563886.html
Jag mejlar till min älskling direkt!
och vi ska till Barcelona.... ingen solsemester men man hoppas på ett fint fyrverkeri vid magiska fontänen på Nyårsafton.
Hoppas våra kära män lämnar sina prylar och verkligen tar tråden på ett seriöst sätt, annars har vi allt rätt i världen att tjata allt vi behöver och kan. Min man har snackat att han behöver prata med någon men än har han inte tittat på FL.
MWb usch, nej ingen 2007/08 igen, Fast visa saker hade jag gjort annorlunda...men tänk om livet gick i repris :-0, nej nu går vi vidare...och åker till Barcelona den 29:e. Vi hörs nog innan dess.
Spirit vi pratade med dr C i höstas. Vi ringde till Rigshospitalet och bad bli kopplade till Dr C på fertilitetsmotagningen. Han svarade direkt och var väldigt vänlig. Men - HAN tar inte emot utan en remiss.
Mikes brud, så konstigt allt det där, hur länge sedan var det du blev gravid? Hoppas det inte är X. Det skönt att ni kan lita på era läkare. Det är också en behandling som vi många här saknar. Lycka till.
Krus, tänker på dig.... Hoppas du inte blir besviken idag!
Lycka 77 , ja det ska bli skönt att komma bort...
Här är det inget nytt dag 17 och minus men tuttarna är så ömma... gravid?! mens på G?
Snart åker vi till svärföräldrarna men innan jag loggar ut tänkte jag tacka er alla för att ni har funnits för mig, för varandra under det året som gick (2008 alltså! . Och jag önskar er en om möjligt fridfull JUL. Kanske blir tomten snäll i år och ger oss löfte om det vi önskar mest i världen - ett eget litet mjukt och lent paket. Kram.
Ja med CB digitalt behöver man inte gissa...