• BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

G'morron. Blev lite för mycket nattsudd igår.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #61
    Precis vad jag funderade över igår! Försöker få in folk i min adressbok, men blir så förvirrad när man inte har avatar. Ibland finns det 4-5 pers med liknande namn och då blir det alldeles snurrigt.
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB

DND: Du har inte funderat på att tempa också/istället? Då får man ju verkligen svart på vitt om/när man har ÄL. Jag tempade förr och skall börja igen när vi sätter igen efter utredningen. Toppen tyckte jag.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #76
    Bli medlem här du också, så har du snart full koll.
    www.fertilityfriend.com/
    Jag har varit medlem i 1-1½år, men haft tempuppehåll ett tag. Har aldrig haft så bra koll på min kropp tidigare.
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Poppy: Så skriver en avhandling? Vad spännande. Inom vilket ämne, om man får fråga?
    Har själv haft funderingar att gå vidare och doktorera.

Idun: Yoga låter som en bra idé, det har jag "ordinerat" flera av mina klienter. Bra sätt att komma i balans och andas rätt. Annars är ju terapeuter också ganska bra när man behöver hjälp att reda ut tankarna

*vinkar-till-övriga* 

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Idun: Ja, helst skall man ju försöka hålla igång även under de bra perioderna. Och det gäller både yoga och terapi. Jag har mjukstartat med BodyBalance, någon sorts powerYoga. Funderar lite på att hitta riktig yoga också... Eller en bra terapeut.
    Javisst är den fin! Tack!

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Krusbär: Psykolog. Fast det är ju liknande arbetsuppgifter eftersom jag ju har flera terapier.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Idun: Jo, fem snabba hade ju varit bra att ha. Finns finns det ju, men är väl inga direkta quick fixes tyvärr.

Krusbär: Håller tummarna i den här tråden också.

Cia: Och Gran Canaria låter ju helt klart trevligt.

Jag har bakat vörtbröd så jag har något att ha den nygriljerade skinkan på. Gôtt!

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Kajo: Vad häftigt. Kollegor. Och tror att vi bor i samma stad också, om jag inte tar fel.

Idun: Snart har du ju liten hos dig.

Nosce Te Ipsum
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8