• BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Jessika: Nej. skit också. *kramar-om*

Vinkar till övriga.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Hej, copkat. *vinkar*

Och hej alla ni andra, så klart.
    Känner mig lite nere. ÄL på ingång igen, men vågar ju inte försöka mer innan utredningen och den händer det inte mycket med. Känner mig så övergiven och maktlös. Orkar inte ringa och tjata på dem mer nu.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #2330
    Ja, snälla gör det. Hur länge fick du vänta på att komma igång med utredning?
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Hej, alla.

Feedback till mamarazzi: Omtänksamt och gulligt. Själv har jag, konstigt nog, inget emot de gravida i tråden. I övrigt är jag allergisk mot alla gravida och barnprat, men inte just här. Här har ju alla fått ta den långa svåra vägen, så det bli annorlunda då tycker jag.

Hoppas allt gått bra för Krus. *kram*

*allmänt-vinkande-till-alla-fina*

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Och Krus hann in medan jag skrev och pratade med sambon. Härligt att höra!

Nosce Te Ipsum
  • BettanB

Irma: Så då fick de våra remisser ungefär samtidigt? Min remiss skickades i början av december (3/12). Vad gäller vårdgarantin så har de ju nu bara nästa cykel på sig i mitt fall. Eller inte ens. Nästa vecka har det gått tre månader. Går upp i limningen.

Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #2375
    Men vad i helvete?!
    Vad då för jäkla bedömning? Vad trött jag är. Så de sitter och väljer vems missfall som är mest värt att ta i beaktan? Jävla dårar. Skall ringa igen i nästa vecka. Nu MÅSTE de ju kalla mig eftersom det gått tre månader sen remissen kom in. Jag HAR ringt. Och mailat (iom förändringar diverse förändringar). Nu känner jag mig ännu mer knäckt.  Fan fan fan..

Har du kvar kontakt med BM på barnmorskegruppen alltså? Jag gick också dit förresten.
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB
    Svar på #2378
    Helt sjukt.
    Just nu funderar jag allvarligt på att gå till Carlanderska istället, men sambon strävar emot av någon anledning. Så nu får HAN ringa SU. Jag orkar helt enkelt inte mer. Jag blir galen snart av allt det här.
    När jag ringde i början sa sköterskan att det sääääkert inte skulle ta så lång tid som 3 månader, men att de skriver det eftersom det är den tid som gäller för vårdgarantin. Worst case liksom.. Jo, visst eller hur...

Har du fått ligga på mycket?

Min BM från barnmorskegruppen ringde en gång, men det kändes väldigt oengagerat och plikttroget. Vet inte om jag kommer vilja gå till dem igen sen. Om det någonsin blir ett sen.. *suckar* Idag är ingen bra dag.
    Nosce Te Ipsum
  • BettanB

mama: Helt sjukt ju! Skrikandes
    Skönt med lugn dag iaf och du skall se att NUPP går kanon sen.
    Och tack för extra kram, det behövs just nu.

Nosce Te Ipsum
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8