Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
odd grattis till bebisen :)
odd grattis till bebisen :)
Hej tjejer har haft lite små värkar hela helgen och även idag så imorgon ska jag på sjukan för att få det uppkollat så får vi se vad som händer och om jag får nått som får det att avta.... är lite nervös
mamarazzi : tack jag hoppas det ska gå smärtfritt
jessika kramar om shit va tråkigt men hoppas allt går din väg
Lycka ja det hoppas jag med... Ja det är inte kul....
idag gick bra det finns två alternativ till dessa sammandragningar 1 att jag har fått nån bakterie ska lämna urinprov imorgon.. 2 att på grund av kejsarsnittet så sitter tappen och hela köret väldigt långt upp och då jag får ont i snittet så påverkar det så det blir samandragningar dock på verkade det inte tappen eller nått runt det så det va bra ska ta alvedon då jag känner av det. Hade tid kl 11 och dom va 1½ timme sen kan säga att maken inte va så glad och visade det lugnt men bestämt.
Lycka tack ne som sa bara att det var full rulle... ja ska bli intressant att se om urinodlingen visar nåt brukar nämligen få uvi som sitter så man inte känner det...
Cia Tack.. ja ne jag känner att det stramar där speciellt då bebben ligger och trycker eller sparkar på vissa ställen där.. men det trodde dom berodde på nerver och ärrbildning... Gissar på att dom menar att då bebben sparkar där så kan det bli sammandragningar då nerverna kläms eller nått vanligt vis så har jag aldrig märkt av det... Jag hoppas bara att det inte blir värre om det nu är det...
Rasmusnalle: nej så tråkigt... kramar till dig
jessika skönt det såg bra ut...
LillaD kunde inte heller kolla din blogg men det låter ju inte så kul med dålig trådupplevelse