• Iske

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

bp ja dom borde ju det hatar gå till tandläkaren usch fy men men antagligen så blöder det en del men dom får vi väl hoppas att det kan gå ändå...

• Iske

Idun ja jag hoppas dom vet ja dra ut känns inte kul men detta är en krångel tand så är det fel på den så känns det som att den får åka om det går vill säga....

• Iske

Franka skrev 2009-02-13 20:49:57 följande:

Iske - jag drog ut en tand i höstas när jag åt Trombyl. Tandläkaren sa att det skulle vara ok och det var det. Visst blödde jag en massa samma dag och dagen efter (satt och spottade blod i ett glas) men jag har aldrig dragit ut tand förrut så jag vet inte hur mkt man brukar blöda. Detta var i underkäken oxå, brukar visst vara värre. Men som sagt; det gick!
    oki ja har dargit en förr och man blöder en del den i underkäken också känner att jag inte vill lägga flera tusen på denna tand för att den ska gå sönder igen då drar jag hellre ut den och sätter in en i porslin sen....
  • Iske

Cia o krabaten skrev 2009-02-13 21:22:45 följande:

Iske skrev 2009-02-13 20:52:31 följande:
    Jag har tagit ut 2st nere (12-års och visdoms på samma sida) och jag tänker mer på efteråt och värken då...Har gråtit av smärtan båda gångerna trots receptbelagda painkillers... Och du vill ju inte ta vad som helst med tanke på bebis...
    ne det är ju det men förra gången då jag drog ut en längst bak så hade jag inte speciellt ont tog inget smärtstillande..efteråt.. problemet är att en lagning har lossnat och nu börjar jag få ont i käken och int i tanden därför ororar jag mig att den behöver dras...
  • Iske

xxJessikaxx skrev 2009-02-13 22:11:14 följande:

londonfredrika, jag förstår. Jag har under kvällen blött ganska mycket och skall som sagt kolla upp detta på måndag om det inte avtar. Har ingen feber men en svidande känsla i "de trakterna".Iske, hoppas på det bästa vad gäller tand-uschlingen
    ja det hoppas jag också... då det är min största skräck att gå dit....
  • Iske

tänkte bara medela att det inte va tanden som gav mig smärta igår utan en förtjusnade förkylning..... så blir att ringa min tandläkare på måndag och skaffa en tid för att fixa lagningen....

• Iske

BP ja inte så kul då jag nyss haft en förkylning...

BettanB yes :)

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8