• babblar på

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Jessika: nä vad tråkigt Hoppas ditt halvår går fort! Fy vad jobbigt
    Jättekram på dej

• babblar på

lycka: hoppas det går bra! Min bäbis rörde sej lite i några dagar för ett tag sen men den kom igen sen igen.

mama: jag har för mej att jag slutade 12+1 och då tog jag ingen på morgonen bara en på kvällen och sen inga mer. Usch vad man glömmer fort

vild i håret: Gratttis! Vad bra att allt ser bra ut!

• babblar på

iske och lycka: bra att allt gick bra

hej fru hagelin!

ego:Vet att jag inte borde gnälla för jag har ju en sprattlande bäbis i mej som dessutom låg på normalkurvan idag Men nu tänker jag gnääääääällla Jag måste göra glukosbelastning för mitt socker var högt och när de tog det igen var det okej men de visste inte varför det ändrades så. Jag kommer säkert kommer spy rakt ut. Man får inte äta innan, problem redan där, och sen är ju inte jag bra på att äta socker utan att må skit. Ett litet problem egentligen men för mej känns det jobbigt.
    Jag som inte känner att jag äter alls mycket onyttigt och försöker plocka bort sockret i allt. Endel kan ju vräka i sej gottis utan problem. Men det är ju iofs svårt att undvika socker när de lägger i det i allt i affären.
    Nån som gjort glukosbelastning?
    Mitt järn verkar också sjunka fast jag nu äter järntabletter varje dag.

kakgumman: Prog har många här tagit. Jag också. Har tagit det några ggr men ändå fått mf fast sist tog jag det från ÄL och då tror jag att det hjälpte mej en hel del. Fick förresten höra idag att det gör så allt i kroppen slappnar av så man lättare får behålla barnet. Har inte hört om det på det sättet innan

krus: Hoppas det inte är nån fara med blödningen. Är ju säkert inte det men jag förstår att du blir nervös

• babblar på

Mammarazzi: usch för glukosbelastningar! (säger jag som inte gjort nån än men jag anar att jag inte kommer gilla det)Men jag är glad att jag iaf mår mindre illa nu. V 11 låter värre. Fast jag måste ju äta så fort jag går upp..och socker är blurk. Fast sista veckan har jag tyckt att jag klarar av att äta sött lättare än innan. Hoppas jag får sutta på min citron efteråt(man skulle ha med sej en citron att pressa i drickat). Citron låter så gott i jämförelse Jag kan väl iaf få ha tungan på den..please
    Vi får hoppas att det går bra för oss, att vi inte kräks och att resultatet blir bra utan diabetes

Krus: jag läste häromdagen att de sett risker med ul på växter(?) och djur men risken var MINIMAL stod det. Vi får hoppas att det inte är dumt..ibland måste man ju. Jag har gjort 6 st hittills.
    Hoppas det går bra hos läkaren! Håller tummarna

• babblar på

Lilleskuttan: åh vad mysigt det lät med en liten bäbis på sej

• babblar på

Idun: nämen usch...järntabletter på nätterna också:-O Jag hade 106 och 112 idag(de tog 2 st) Men än så länge skulle jag ta en om dagen. Jag ångrar lite att jag inte åt lite järn från början. Det hade kanske hjälpt?

• babblar på

Idun: ja hoppas vi också snart får ha en sovande eller jollrande bäbis på oss

• babblar på

Lycka: först 10 så de tog om det...då var det 7 men de vågade inte chansa. Lite skumt att det skiljde så med bara nån minuts mellanrum.

Dnd: missade att gratta för att ditt värde var bra. Har aldrig hört om AMH-värde dock. FSH tror jag att jag tog för att kolla äggen???

• babblar på

Idun: ja det lät lite gulligt Jag behöver faktiskt inte kissa på nätterna. Lite skönt. Det har hänt men inte ofta

• babblar på

krus: Åh vad bra att allt var bra med liten!

Mama: Hoppas du mår bättre idag! Hade också världens deppdag igår. Tror det var glukosens fel Fattar inte hur jag ska kunna låta bli att spy av det hela men hoppas jag klarar det. Annars är det ju liksom i onödan Längtar så till imorgon kväll när allt är klart
    Hoppas Nupp går bra!

Bettan : hoppas du får tid snart så du slipper vänta mer. Kommer inte ihåg hur lång tid det tog innan jag fick min första mf-utredning.

Dnd: vilken söt nallebjörn du fick till Hoppas allt är bra med dej

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8