• Snozie

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

lucki och johsjo- Beklagar mf...

Kan bara säga att om man har den minsta lilla ork och gnista till att fortsätta försökar så gör det. Har själv haft 6 mf och är nu på min sjunde grav. Går in i v 32 imorgon!!! Helt otroligt, jag är så enormt stolt och det ÄR värt alla tårar. Alla år. Alla sorgsna tankar. Alla vänner som svikit. Nu ser jag mållinjen i horisonten...

Ge inte upp..

Kram

ps: Jag är fortfarande med er här inne om dock inte så väldigt aktv alltid.... Oskyldig

Om ni viste vad vi kämpat. Snart är vi i mål!
  • Snozie

Linan 78- Grattis själv du.... . Spännande....längtar till BF själv....

• Snozie

Till alla som oroar sig för bebis i magen skulle jag säga KÖP AS! Skulle inte ha överlevt oron denna grav utan den! Senast i morse med morgontrött bebis åkte den fram...Jag lyssnade från v 13 (12+0) och det funkade jätte bra. Så otroligt skönt att bara få en bekr på att JA den lever idag med...

• Snozie

Bp- Ingen fara ang vikten. När jag var i v18 hade jag gått upp ca 12-13 kg...Nu i v32 har jag gått upp 20 totalt så att man ökar mycket ibörjan behöver inte betyda att man slutar på 30 kg...

Finessan- Intressant det där med LCHF! Låter som nått som skulle passa mig sedan. Har provat gi och mådde SUPER bra i kropp och själ när jag åt så. Är det någon som vet om det är farligt att leva på lite kolhydrater när man ammar? Kan det påverka mjölkprod? Vill bli av med mina 20 kg fort efter förlossningen....Oskyldig

• Snozie

Grattis mamarazzi! Underbart... . Knepigt varför läkarvården alltid skall vara så krongliga. Så fort man själv vet vad man behöver så skall det ifrågasättas. Ibland önskar jag att jag var ansl till en privatklenik som man bara kunnde ringa och slippa dra hela historien igen...

Själv är jag fan total depp idag...Skall på föräldrautbildning. VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE. Varför? Jo just därför att jag är livrädd att åter igen sitta där och alla andra får sina barn utom vi...

Funderar på att stanna hemma.

• Snozie

Finessan och Poppy....Kyss. Känner mig verkligen som en katt bland hermelinerna. Känns som om man spelar i en egen diviton...Tror denna oro är nått man får lära sig hantera. Hur man nu gör det? Fundersam.

Mamarazzi- Får du ingen hjälp får väll vi hjälpa dig!!! Själv har jag provat prog ett antal gr utan resultat. Dom har inte hjälpt på mig. Har dock ett 20 tal kvar. Du får dom gärna om du vill...

Franka...Grattis till lyckat vul...Skrattande

• Snozie

Franka- Lite trött...Grattis till lyckat hjärtljuds lyssnande...Generad

• Snozie

Nej. Det gjorde jag inte. Tog bara extra järn tabletter. Kolla min lista i behandlingstråden. Tror jag försökt skriva så ni skall kunna läsa vad jag gjort...Fundersam

• Snozie

Finessan- Vilken bra start med vikten... . Följer tråden för lchf men har inte givit mig till känna än... . Skall vänta tills plutt är ute så jag kan börja. Det där med att känna sig utanför har jag också funderat på. Känns som om man inte har så mycket gemensamt med räkmacke åkare...Hm. Kanske blir anorlunda sen?

• Snozie

Nu skall jag spela lite poker. Brukar fungera bra när jag är på bitter humör...

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8