• Imas

FebruariMammor, del 4

Nä vi har säkert 30 nappar åt Eliina, dom behövs, slänger också ner ett antal nappar när hon ska sova och mjuknallar filtar kuddar

• Imas

Jag hade freestyle med hörlurar, blev alltid så sur när jag somnade med kassetbanden och inte mindes vart jag somnade, så jag hade nog samma kassetband i flera år haha.

• Imas

Så är min gubbe med, hundra år innan poängen kommer fram han är så multiseg

• Imas

Här hemma är det när gubben kommer från jobbet, Han ska berätta vad han programerat ihop vilka engelska företag som bestämt sig för att köpa mjukvaror till olika program, hur han byggt upp en ddator som ska kunna lösa evt ilandsproblem osv, jag vet ju knappt hur man läser mail.

• Imas

lillamuan skrev 2009-01-19 22:19:19 följande:

har kommit på att sedan jag fick barn så har fan mitt minne blivit sämre.. ibland kan jag gå ut i köket osså kommer jag på mig själv att jag inte vet varför jag gått ut där hahahaha så öppnar jag kylen och tar något bara för att sambon inte ska fatta att jag blivit senil ASG
  • Imas

Brukar hjälpa min lilla gubbe som är så disträ genom att skriva postitlappar haha

• Imas

Äsch här gick jag inte upp mycket utan jag gick upp ynka 8 kilo.

• Imas

Äntligen har vi fått tag i en lekhage åt Eliina eller ja man kan säga bur med En stor och fin i trä 126x126. Hittade den beg på blocket dom är ju superdyra i barnbutiker.

• Imas

jag hoppas det funkar. Nu har hon en temporär i form av resesängen. Om hon skriker låter och blir arg får jag bygga mig ett tak eller lock som är ljudisolerat som man kan dra över när man tröttnat på henne

(obs skämt)

• Imas

Hm står i ett dilemma. Har hittat en fin Graco självgående gunga i kartong oöppnad för 350 kr nypris 750. Tänkte till Eliina, hon väger 9,5 kilo och maxvikten är 11 kg. Hur lång tid tar det innan man kommer upp runt 11 kg. Hon har stått på 9kilo ett bra tag nu och hon är ju aktiv kryper leker osv så vikten är ju som sagt en fråga. Skulle ni ha köpt den. Tänkte också på att man kan spara den till syskon osv.

Svar på tråden FebruariMammor, del 4