Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

FebruariMammor, del 4

Imas skrev 2009-02-26 10:18:14 följande:
    Hej tjejer, Eliina ska bli storasyster :-P Angående ajabaja och fy när man säger nej till Eliina och skakar på huvudet så säger hon JO nickar och avslutar med bredaste flinet så här haha.
    Nämen :D Tjohoo vad kul och ett stort stort GRATTIS ♥ ♥
  • Tullemi

Vi bidrar också med en bild som är tagen när Milea nyss smakat på liiite glass:
    ">Milea med sin Lycklig!

• Tullemi
    Imas skrev 2009-03-01 22:32:59 följande:
    Tack för supporten det värmer Imorgon ska Eliina och jag till Allum det har vi saknat sedan vi flyttade till Kållered.
    Ah, då ska jag kika efter er (Jag har inte så mkt att gå på dock, en barnvagn innehållandes en 1 årig flicka...). Allum är mitt andra hem.
  • Tullemi

Grattis i förskott Sandy22 . Själv fyllde jag år i lördags, fast 35 år då .

• Tullemi

Vi har varit och ätit hemmagjord pizza hos goda väner, som har en son som är jämngammal med Milea. Nu ska vi titta på "Valkyrie" och äta popcorn.

• Tullemi

En liten påminnelse: Denna tråden stänger om 10 dagar. Vem som helst av oss kan starta tråd nr 5 när det är dax .

• Tullemi

Googlade Geocaching, men det stod inte så mycket. Men vad jag uppfattade var att man ska ha en GPS (?) och det har vi inte.

• Tullemi
    Svar på #624
    Scheisse, det är ju avancerat. Låter ganska kul, men vette 17 om det skulle vara något för oss dock. Fast som sagt, väldigt kul att höra om .....som en film ju.
Svar på tråden FebruariMammor, del 4