Inlägg från: 3barnsmor35 |Visa alla inlägg
  • 3barnsmor35

"Men" efter förlossning?

50% ungefär kan knipa bort inkontinensbesvär, men långt ifrån alla.
    Själv har jag jätteproblem o det blir bara värre nu när jag är gravid igen. Tänkte göra en sån geloperation sen när jag är klar m barnafödandet
    Förutom inkontinens har jag tarmskada, hemorojder o ärrvävnad i muffen. Hade svår första förlossning men jag känner mig helt ok ändå, finns alltid de som har det värre.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090624
  • 3barnsmor35
    3barnsmor35 skrev 2008-12-16 14:56:53 följande:
    50% ungefär kan knipa bort inkontinensbesvär, men långt ifrån alla. Själv har jag jätteproblem o det blir bara värre nu när jag är gravid igen. Tänkte göra en sån geloperation sen när jag är klar m barnafödandet Förutom inkontinens har jag tarmskada, hemorojder o ärrvävnad i muffen. Hade svår första förlossning men jag känner mig helt ok ändå, finns alltid de som har det värre.
    En sak jag kan lägga till här att min andra förlossning gick som en dans o jag fick inte några nya skador. Var på benen en timme efteråt

Jag kände mig inte rädd för att föda vaginalt igen, jag resonerade som så att det kan inte gå så illa igen + jag var mer erfaren, bad bm om hjälp vid krystningarna, det gick kanonbra!
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090624
  • 3barnsmor35
    CHARLATAN skrev 2008-12-16 15:00:32 följande:
    Vad är det för operation?
    Man sprutar in gel på sidorna av urinröret så det blir tight o då slutar man att läcka.
    Står om det på aftonbladet idag t.om.
  • 3barnsmor35

Jag födde andra ggn med dyktekniken o den rekommenderar jag verkligen!

• 3barnsmor35

Finns länk inne hos mig

Svar på tråden "Men" efter förlossning?