• Birsen

Jag orkar inte mer....missfall nr 4 på g

Cia..ja kanske jag kan...men jag kanske aldrig blir gravid igen för vi har två försök kvar och sen ska vi lägga ner detta.  Vi kan int ebli gravid p normal väg.

Eller ska jag till apoteket och köpa det imorgon? Är inte det försent?

• Birsen

jag är i vecka 5+5 idag. Har haft flytningarna sen i torsdags. Kan du skriva vad medicien heter igen så jag kan köpa den imorgon är du snäll

• Birsen

Jennisita...tack...jag känner mig väkligen nere. Har haft depression och allt så jag vet inte hur jag kommer orka ta mig igenom detta igen...Men men det som inte dödar, härdar...

Cia...ok...jag ska prova med albyl nu och fuckar det sig så får jag ta ett snack med doktorn igen och tvinga dom skriva ut det ...

Vikingakvinnan...tack för att du delade med dig. Även om det känns som om detta aldrig kommer hända mig så är det roligt att läsa om att det finns kvinnor därute som kämpar och är starkare än en själv. Roligt att du lyckades. Kram

Nu har jag vart på en kvällspromenad och konstigt nog så finns det tårar kvar...

• Birsen

Var på VUL och han kunde inte hitta ett foster. Hittade en liten upphöjning på 2,8 mm och trodde att det kan va fostret som är för nära hinnsäcksväggen så nytt vul på måndag...
    Han sa nåt om att det inte har utvecklats som det ska. Jag tyckte att hinnsäcken inte hade växt nånting alls sen förra veckan så den har förmodligen avstannat...

• Birsen

vikingkvinnan...ja nu vill jag ha ett säkert svar. Inga velanden längre. Ena stunden hoppas man andra så är allt bara svart. Det har vart tufft. drippdroppen fortsätter ju men det va inte lika mycket blod i livmodern sa han.
    En utav mina närmaste vänninor ( den sista som inte va gravid eller had ebarn ) är gravid i vecka 10. Konstigt nog så är det bara henne jag velat träffa och prata av mig. Vet att det är tufft för henne men hon måste känna att våran vänskap är inte baserad på min barnlöshet och hennes graviditet så jag va öppen och bärettade som det va. Det va gptt att ha henne och krama om idag när allt va tufft. och optimist som hon är så ändrade hon min tankesätt på att det är ju alldeles för tidigt att säga nåt

• Birsen

simba79...va gullig du är. Kram! Ja läkarna var ju så positiva för denna graviditet nu när opn gick bra och allt så visst hade man hopp ändå...

sanna88a...tack...

• Birsen

TAN...första har jag ingen riktig koll på. Allt va så nytt med IVF och jag visste inte riktigt hur man räknade men jag kommer ihåg att det va två dagar innan VUL.
    De andra två har jag fått i vecka 5+4

• Birsen

SnipSnapSnut...Vissa läkare ser det på vanligt vul. Men min blev missad trots alla täta kontroller man gör i samband med IVF.
    Det upptäcktes då jag gjorde min missfallsutredning. Då brukar läkaren spruta in koksalt för att se livmoderns form.

• Birsen

tjejer jag tar barnalbyl nu. Började med ½ tablett men fick värsta störtblödningen i vecka 6+6 så nu tar jag bara en fjärdedel om dagen. Progesteronen fortsätter jag med x2. Så hoppas nu det går bra för mig trots blödningarna...

• Birsen

Pimpinnelan...nu blir jag nojig. Kan väl inte ha skadat fostret om jag ätit en halv? Tänkte mest att jag är ju övervktig så det kan inte göra så mycket med en halv. Men efter blödnngen så minskade jag.....

• Birsen

näää jag åt nog den i bara några dagar innan jag minskade ...Dumt att läkarna inte skriver ut Trombyl då skulle man inte hålla på och experimentera på detta viset....

• Birsen

jargon...det bli rnog en fjärdedels barnalbyl. Dom är ju svagare än vanliga albyl. Jag tar inte en fjärdedela av vanlig albyl.

• Birsen

fyy tjejer...nu kom det rött i trosskyddet igen. Så fruktansvärt nerverande! Ledsen....kul å kanske få missfall på nyårsafton....

Svar på tråden Jag orkar inte mer....missfall nr 4 på g