• Krusbär

Jag orkar inte mer....missfall nr 4 på g

Hej Birsen! Jag vet hur jobbigt det är, är ju i samma sits. Vi kan bara hoppas och hoppas... Så länge du inte blöder ordentligt har du ju inte fått mf. Kram

• Krusbär

Ska dit på tisdag. Men det känns inte så hoppfullt. Ska propsa på att få ta hcg och få Cytotec för jag orkar inte vänta på nytt vul i januari, som gyn kommer att föreslå. Ska du dit igen på torsdag?

• Krusbär

Har aldrig sett ett hjärta. Har du? Jag börjar tro att det är immunförsvaret eftersom mina mf sker så systematiskt. Hur har det varit för dig?

• Krusbär

Jag börjar tro att det inte har varit fel på mina embryon. Det känns inte troligt eftersom jag har haft så lätt för att bli gravid - fyra gånger på sex försök! Och jag har fått starka plus och mycket symtom. Sen har småblödningarna börjat nån vecka efter bim, men symtomen har varit kvar och det har tagit veckor innan mf kommit igång. Så jag tror att det är immunförsvaret som ger sig på embryona, att det blir en kamp mellan graviditeten och immunförsvaret men immunförsvaret vinner. Kan det vara så för dig också? Har du gjort utredning som inte visade på några fel?

• Krusbär

Birsen: Men om det fortfarande är samma blödning som spökar (den ni såg på vul) kanske det inte behöver vara någon fara?

Svar på tråden Jag orkar inte mer....missfall nr 4 på g