Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?
ett gaypar, minimal eller noll chans att adoptera
ett gaypar, minimal eller noll chans att adoptera
det är därför jag helst vill att dottern ska vara hetero, det kan vara svårare att vara homo, eftersom det fortfarande finns dömande och inskränkta människor. vara normal, kunna berätta om sin partner man har, hålla handen på stan utan att bli utittad
lejone skrev 2008-12-11 12:03:18 följande:
Takhiza skrev 2008-12-11 12:04:37 följande:
Ni kanske aldrig har upplevt det där med att man måste gömma sig för omvärlden, rädda att bli påhoppade? Lesbiska kan visa känslor utan att folk bryr sig lika mkt som om det var gaykillar.
Nymne skrev 2008-12-11 12:08:56 följande:
Takhiza skrev 2008-12-11 12:11:20 följande:
Takhiza skrev 2008-12-11 12:11:20 följande:
Ja men man behöver inte provocera mer kanske som att 2 kilalr grovhångla på stan. de värsta är rasisterna som ej gillar homo o de häller inte tyst
lyckligmamma skrev 2008-12-11 12:17:46 följande:
Som sagt, det är inte så lätt att vara homo Men om min dotter blir det, så får hon ju en massa gaykompisar o en morbror som är gay, så hon kommer att lära sig att inte bry sig ett skit om vad andra säger.
Takhiza skrev 2008-12-11 12:22:41 följande:
vi bodde i landskrona som små, sen flyttade jag upp, han bodde i malmö några år sen flyttade han med.
Och ja han tyckte inte det var riktigt att visa sig öppen där i malmö, men han var väl osäker på känslor han med. Han har inte öppnat sig så mkt.
Jag tror att det kan vara svårt att bli accepterad i skolan, men när de blir vuxnare så förändras människor. man lär sig att acceptera och förstå mer. MiN MAmma ringde till bris när han berättade, hon trodde att de var fel på honom Hon visste inte vad homo var, hone från vietnamn. Hans tjejkompisar har alltid vetat om hans läggning, men han har inte berättat det för nån av sina killkompisr. Hans tjejkompisar tyckte de var kul, de ville pussas o kyssa honom när de festade o drack lite, var väl nyfikna, de visste ju att han inte hade känslor för tjejer så de var komoisak.
Takhiza skrev 2008-12-11 12:32:47 följande:
spelar ingen roll. Inget fel med att vara homo