Inlägg från: WhiteAngels |Visa alla inlägg
  • WhiteAngels

Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?

Jag hoppas att dom som svarar ja är vädligt IRONISKA!

• WhiteAngels

alexix skrev 2009-01-15 12:39:33 följande:

jag är det inte.
    Men gud,stackars barn ärligt talat
  • WhiteAngels

Nightwish77 skrev 2009-01-15 12:41:08 följande:

nä . vill inte att mina barn ska bli ihop med samma kön, är de fel att tycka så?? men blir dom de som blir dom de  kommer o älska dom för de ..
    Ja jag tycker det är fel att tycka så.
  • WhiteAngels

Det spelar roll för er men ni älskar barnen lika mycket oavsett,då borde det ju inte spela roll??Det är inget man kan hjälpa,men tyvärr är människor så fördomsfulla än i dag.Hur man ens kan tänka i dom banorna med barnbarn osv det fattar jag inte,är det bara det livet går ut på?!

• WhiteAngels

miss nöjd skrev 2009-01-15 14:16:45 följande:

Men tänk så här då- Spelar det ngn roll att ditt barn flyttar till andra sidan världen och bosätter sig? Ja. Klart som fanken det spelar roll det med. Men jag säger inte nej till det och älskar sonen lika mkt iaf. Min bild av att sönerna förhoppningsvis följer en mall jag i skallen -helst bo i samma stad (i stockholm) skaffa sig bra utbildningar och jobb. De ska vara lyckliga. Gifta med en trevlig tjej och ha 2-3 ungar var. Är det fel att ha drömmar för sina barn? Sen om de hoppar av skolan i 8:e klass, är arbetslösa och är bögar utan barn kanske- det ändrar inte min kärlek till dem heller, men jag önskar ju de väljer min tankebana ist :)
    Jag har med drömmar för mina barn,men dom bestämmer själv exakt vilken väg dom vill gå.Min dröm är att dom ska få vara friska & lyckliga!Det är det enda som spelar roll
  • WhiteAngels

miss nöjd skrev 2009-01-15 15:42:52 följande:

Ja. där ser du. Du tror inte barnen får det iaf lättare om de inte är homo? Det måste vara superjobbigt att som barn inse att man är homo- sen att behöva berätta det för folk. Sen ska de leva med samhällets fördommar och ha svårt att få barn om de vill ha det. Skulle du alltså inte tycka att det kändes liiite jobbigt att få höra detta från ditt barn? Att ditt barn kommer få det snäppet jobbigare som en avvikande individ?
    Nej för vi pratar öppet om sådant så nej det tror jag inte ett dyft på.jag tror det beror på hur fördomsfull man är.
  • WhiteAngels
    JuliaåRonjasmammis skrev 2009-01-15 17:59:42 följande:
    Just därför är det väl desto viktigare att vi som är vuxna _idag_, tyglar eventuella fördomar och istället lär våra barn att det är ok att vara Hetero/homo/bi/trans, så att våra barn när _de_ är vuxna kan leva i ett mindre fördomsfullt samhälle!Precis vad jag försöker och därför svarade jag att det spelar absolut ingen roll för min del.
Svar på tråden Spelar det någon som helst roll vilken sexuell läggning ditt barn får?