Vuxna män med morgonstånd
Det beror ju på trycket i urinblåsan inget annat!
Det beror ju på trycket i urinblåsan inget annat!
Jag har med stånd mer eller mindre varje morgon....får man sen användning för det på morgonkvisten är det ju ännu bättre!!
Hej har inget att göra med om man är "pissnödig", eller är pojke.
Det är en inbyggd funktion hos alla män som inträffar flera gånger varje natt.Det är vår naturliga drift, kroppen kollar så att funktionen fungerar, att vi kan få stånd och kan fortplanta oss.
Inlägg 8 och 9, hur är det mitt på dagen när ni är pissnödiga, då har ni inte stånd, eller hur?!
För att man ska kunna pissa måste ståndet gå ner, man slappnar av tills snorren är halvslak så man kan pissa och när väl kisset kommer så slappnar man av totalt. Det är därför man tror att morgonstånd har med "pissnödighet" att göra.
Det har bara med vår drift att göra, detta sker flera ggr/ natt, för de flesta av oss även på morgontimmarna precis innan vi vaknar när vi dessutom är kissnödiga...
Ja, inte så konstigt, efter ett tag när man är kissnödig och dessutom har morgonstånd, så blir effekten att ståndet släpper.
Man måste bara pinka... Jag tror att ni kvinnor inte heller vill ha sex när ni är kissnödiga, gäller i alla fall min fru
Min man har också så när han är kissnödig när han vaknar! Andra mornar när han t ex har varit upp och kissat på natten har han detinte.