• Anonym (Okunnig)

Spermier i försatsen?

Innehåller försatsen några spermier? Alltså den genomskinliga vätska som kommer ut när man tex runkar av killen? Jag och min sambo kör med avbrutet sex och använder inte kondom... Blir därför lite orolig ibland. Dock kommer han aldrig i mig.

• Svar på tråden Spermier i försatsen?
  • Pysen

Ja, det innehåller spermier....

Därför är avbrutet INTE ett bra p-medel....

• Lis Alm

Vi körde också med avbrutet samlag. Min kille kom aldrig inuti mig - resultatet blev en underbar lite dotter...
    Inget bra preventivmedel alltså, men det kan bli fina barn ;)

• Anonym

normalt inehåller det inga spermier i försaten, men där kan va kvar sen sist det gick han spruta.

• Anonym
    Anonym skrev 2008-11-29 10:31:37 följande:
    vad är en försats?
    Det står i TS....den genomskinliga vätskan som rinner ur snoppen under ex runkning....
  • Anonym

är det alltid så? har aldrig sätt det, jag har runkat av många gånger utan att se det ni talar om

• Polargirl
    Anonym skrev 2008-11-29 10:40:39 följande:
    Det står i TS....den genomskinliga vätskan som rinner ur snoppen under ex runkning....
    Den kommer inte bara vid runkning... även vid samlag och vid alla andra aktiviteter där orgasmen är nära. Det är därför avbrutet samlag är en osäker preventivmetod.
    I tried sniffing Coke once but the ice cubes got stuck in my nose.
  • Polargirl

Läste en journalgroda för ett tag sedan: Som preventivmedel har använts oavbrutet samlag.

Skrattande

• bara lilla jag

det är större risk att bli gravid av försatsen än av själva stora satsen då det är mer koncentrerat i försatsten med spermier än i själva satsen då det är mer utspätt.. Såg det på fråga olle!

• Polargirl
    bara lilla jag skrev 2008-11-29 11:30:15 följande:
    det är större risk att bli gravid av försatsen än av själva stora satsen då det är mer koncentrerat i försatsten med spermier än i själva satsen då det är mer utspätt.. Såg det på fråga olle!
    Man kan lära sig mycket vettigt på Fråga Olle!
Svar på tråden Spermier i försatsen?