• Kwela

Fler oförklarligt barnlösa som inte har barn efter 3 ivf?

Vi har fortfarande inga barn efter 6 ivf och 3 FET. Känner mig som en outsider. Är det fler här inne som gjort fler än 3 ivf, ingen gradivitet och är oförklarligt barnlösa?

• Svar på tråden Fler oförklarligt barnlösa som inte har barn efter 3 ivf?
  • Kwela

Å hoppas att det lyckas denna gången. Är ni oförklarligt barnlösa? Tänkte eftersom att ni gör icis?

• Kwela

Ok det var ngt nytt. Berätta gärna mera om du vill! Hur visade det sig? Undra om det kan vara ngt för oss inför vårt sista försök? Kram

• Kwela

Oj härligt jobbat! Är det 9 ivf med bara färska embryon, eller med frysta också? Grattis till barnen!

• Kwela

Jag blir tokig på läkarna i Sverige. De gör ingenting för oss oförklarligt barnlösa som gjort många ivf. I andra länder så anses det som att man får missfall vid varje misslyckat ivf och de uttreds grundligt. En vän till mig i Aus gick hos en läkare som gick in och tittade efter NK-celler i endo (???) och ger cortison. I Sverige vill man inte ge det eftersom att det inte finns några vetenskapliga studier som visar på det.

AAAaaaaaaaaaa

• Kwela

Jag vågar inte göra vårt 7 och sista ivf som vi har betalat för. Jag orkar inte gå igenom sorgen en gång till!

• Kwela

Hej alla länge sedan jag var här inne. Vi ska nu få göra en missfallsutredning. Vet inte om den kommer att visa ngt. Men det är en sista sak sedan ger vi upp... Kanske dags att inse att det inte är meningen för oss att få egna biologiska barn!

Svar på tråden Fler oförklarligt barnlösa som inte har barn efter 3 ivf?