• Kwela

Fler oförklarligt barnlösa som inte har barn efter 3 ivf?

Vi har fortfarande inga barn efter 6 ivf och 3 FET. Känner mig som en outsider. Är det fler här inne som gjort fler än 3 ivf, ingen gradivitet och är oförklarligt barnlösa?

• Svar på tråden Fler oförklarligt barnlösa som inte har barn efter 3 ivf?
  • TrulsaLi

Jag gjorde 5 Icsi innan jag blev gravid med vår son som nu är 4 år. Nu håller vi som bäst på med syskon försök och är inne på 3:e Icsi försöket...

• Kwela

Å hoppas att det lyckas denna gången. Är ni oförklarligt barnlösa? Tänkte eftersom att ni gör icis?

• TrulsaLi

Ja det är vi. Det är inge fel på makens simmare, det har bara blivit bättre resultat med Icsi.

• Kwela

Ok det var ngt nytt. Berätta gärna mera om du vill! Hur visade det sig? Undra om det kan vara ngt för oss inför vårt sista försök? Kram

• TrulsaLi

Jag vet inte varför det är något som de bestämde på kliniken där jag går.
    Jag är så himla nervös, har Äp i morgon

• lillacoconut

Hamnade här av en slump bara. Vår första som idag är 4 år tog 9 ivf..
    Vår andra bet fick vi efter "bara" 5.
    =)
    Lycka till.

• Kwela

Oj härligt jobbat! Är det 9 ivf med bara färska embryon, eller med frysta också? Grattis till barnen!

• Kwela

Jag blir tokig på läkarna i Sverige. De gör ingenting för oss oförklarligt barnlösa som gjort många ivf. I andra länder så anses det som att man får missfall vid varje misslyckat ivf och de uttreds grundligt. En vän till mig i Aus gick hos en läkare som gick in och tittade efter NK-celler i endo (???) och ger cortison. I Sverige vill man inte ge det eftersom att det inte finns några vetenskapliga studier som visar på det.

AAAaaaaaaaaaa

• Mumle

Israel är det land i världen som har mest avancerad teknik inom IVF. Där får man göra hur många IVF man vill, tills man själv sätter stopp. Vissa lyckas på 10:e försöket. Man anser att få barn är det viktigaste som finns.

Svar på tråden Fler oförklarligt barnlösa som inte har barn efter 3 ivf?