Fler oförklarligt barnlösa som inte har barn efter 3 ivf?
Vi har fortfarande inga barn efter 6 ivf och 3 FET. Känner mig som en outsider. Är det fler här inne som gjort fler än 3 ivf, ingen gradivitet och är oförklarligt barnlösa?
Vi har fortfarande inga barn efter 6 ivf och 3 FET. Känner mig som en outsider. Är det fler här inne som gjort fler än 3 ivf, ingen gradivitet och är oförklarligt barnlösa?
Jag gjorde 5 Icsi innan jag blev gravid med vår son som nu är 4 år. Nu håller vi som bäst på med syskon försök och är inne på 3:e Icsi försöket...
Å hoppas att det lyckas denna gången. Är ni oförklarligt barnlösa? Tänkte eftersom att ni gör icis?
Ja det är vi. Det är inge fel på makens simmare, det har bara blivit bättre resultat med Icsi.
Ok det var ngt nytt. Berätta gärna mera om du vill! Hur visade det sig? Undra om det kan vara ngt för oss inför vårt sista försök? Kram
Jag vet inte varför det är något som de bestämde på kliniken där jag går.
Jag är så himla nervös, har Äp i morgon
Hamnade här av en slump bara. Vår första som idag är 4 år tog 9 ivf..
Vår andra bet fick vi efter "bara" 5.
=)
Lycka till.
Oj härligt jobbat! Är det 9 ivf med bara färska embryon, eller med frysta också? Grattis till barnen!
7 ivf här (och 2 FET)
Jag blir tokig på läkarna i Sverige. De gör ingenting för oss oförklarligt barnlösa som gjort många ivf. I andra länder så anses det som att man får missfall vid varje misslyckat ivf och de uttreds grundligt. En vän till mig i Aus gick hos en läkare som gick in och tittade efter NK-celler i endo (???) och ger cortison. I Sverige vill man inte ge det eftersom att det inte finns några vetenskapliga studier som visar på det.
AAAaaaaaaaaaa
Israel är det land i världen som har mest avancerad teknik inom IVF. Där får man göra hur många IVF man vill, tills man själv sätter stopp. Vissa lyckas på 10:e försöket. Man anser att få barn är det viktigaste som finns.