Inlägg från: I have a kid |Visa alla inlägg
  • I have a kid

uchhh vad läskigt nån som vet vad man ska göra ?====???

har ett apne larm på min lilla premis född i vecka 29+4 det
    har inte larmat sen i slutet av sommaren men nu i veckan så har den larmaat fleera ggr vet EXAKT VAD jag ska göra, när larmet går,

MEN NU TILL SAKEN: jag vaknade nyss av att larmet peeeep massor å det känns som attt jag soviiit för håårt å det hadde pipit lääääänge,!!!

petade hårt i freja å larmet slutade låta.

men jag blir så ledsen på mig själv varför hör jag inte larmet då ja sover hårt,, gick å lade mig kl 07.00 imorse.

men frjea + larmet ligger exakt brevid mig i sängen å ENDÅ VÄRKAR INTE MIN KROPP REAGERA PÅ LJUDET känner mig som världesn sämsta mamma

nån som har tips??? eller varit med om liknande ====?

• Svar på tråden uchhh vad läskigt nån som vet vad man ska göra ?====???
  • I have a kid

3Fre 28 nov 11:08 | ID: 38781238
    Ell
    det är en sladd och en dosa vi har som sitter på freja sladden alltså.

4Fre 28 nov 11:13 | ID: 38781403
    cloudberry79

freja sover brevid oss... men inte så lätt för nån av oss då freja äter offtas 3 timme hela dag å natt.. trots att hon är över 3 månader korr.

apne larmet har larmat nu fleeera ggr å jag har suttit å tittat på freja ((har varit då jag har varit uppe) Och hon ser ut att andas å suga på nappen MEN så fort jag rörde henne lite små hårt så slutade larmet å pipa.. men sen började det igen.. å jag kollade att allt var okej med larmet å det var det,,,, det peeeeeeep å peeeeeeeep så jag blev helt tokig men så slutade det.. men drömmer på natten att larmet går å vaknar helt kallsvettig... men har bestämmt mig för att jag GÖR så gott jag kan å det gör min sambo med.. för hoppnings vis falsk larmar den bara.. kanske ska sätta den på 10 sek så man har lite extra tid. ??

• I have a kid

Naima

vi har knapp larm och den funkar även fast larmet är löst å bara ligger på magen å inte sitter fast ( Har testat)

Svar på tråden uchhh vad läskigt nån som vet vad man ska göra ?====???