• Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????
  • Blond tjej
    Mayjel skrev 2025-03-17 03:04:33 följande:
    De är så fina så. Är verkligen tacksam för våren och det lite varmare klimat som följer med årstiden.

Nu börjar de komma ut varje dag, katterna på min granngård, och jag blir lika glad varje gång de kommer springandes när man kallar på dem. De kan verkligen få en att känna sig uppskattad, de små fluffiga änglarna. 
    Katter är otroligt söta och dom flesta tamkatter är väldigt kärleksfulla.
    Nu är det många katter som vägar sig ut när det blir varma dagar  
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 03:04:33 följande:
    De är så fina så. Är verkligen tacksam för våren och det lite varmare klimat som följer med årstiden.

Nu börjar de komma ut varje dag, katterna på min granngård, och jag blir lika glad varje gång de kommer springandes när man kallar på dem. De kan verkligen få en att känna sig uppskattad, de små fluffiga änglarna. 
    Katterna njuter av våren med löfte om sommar🐱🐈🐈🐈
    Katter är underbara😀
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 03:05:33 följande:
    Samma här. Kollade på film, provade lite kläder, slappar. Verkar rätt dött härinne nu. Sova snart kanske. 
    Man mår gott av att göra så mellan varven😀

Prata med en barndomsvän i kväll😀
  • Mayjel
    Nandez skrev 2025-03-17 22:54:44 följande:
    Katterna njuter av våren med löfte om sommar🐱🐈🐈🐈
    Katter är underbara😀
    Ja, katter ger en ren glädje och energi. Inte mycket i livet som gör det. 
  • Mayjel

Drack en kopp kall choklad med whisky för att få lite energi.

Har känt mig trött och lite nere idag. Jobbigt med rosvecka. Den tar musten ur en ibland. Kanske skulle man köpa lite järntillskott om det finns i form av hemjärn. Eller nötblod om det första inte kan hittas.

• Mayjel
    Nandez skrev 2025-03-17 22:57:24 följande:
    Man mår gott av att göra så mellan varven😀

Prata med en barndomsvän i kväll😀
    Japp! Roligt att prata med barndomsvänner också. Mycket nostalgi och sånt Skrattande
  • Mayjel
    Blond tjej skrev 2025-03-18 19:33:38 följande:

Påbörjade en inköpslista  

Inköpslistor gör en glad på nåt sätt. Planera inför olika inköp, mat, kläder eller annat. Planering är ett vardagligt måste. Känns som man har mer kontroll i sitt liv på det viset. Hoppas det gick bra!
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-17 23:06:00 följande:
    Ja, katter ger en ren glädje och energi. Inte mycket i livet som gör det. 
    Ja, katter är verkligen det. Haft katt i stort sett hela mitt liv som dom har berikat mycket🐈
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????