• Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????
  • Nandez
    Mayjel skrev 2025-03-12 22:29:18 följande:
    Ja, känns lite bättre att göra något meningsfullt när man bara sitter här och väntar på ljusare tider. Tror att solen kommer tillbaka på fredag här i götet. Hoppas på ett mer vårlikt och soligt klimat för oss alla Solig
    Det håller jag med omGlad

Hoppas på att vädret blir här ocksåSolig
  • Mayjel

Var nere vid Baloo Livs och hämtade mina beställda kläder och lite vitamintillskott.

Jobbigt att gå ner och upp för ett långt berg när man har järnbristveckan men var tvungen eftersom det var sista dagen för upphämtning. Ta det lugnt nu och mysa i soffan framför datorn. 

• Blond tjej

Vägde mig och konstaterade att jag väger två kilo mindre än innan graviditeten  

• Mayjel
    Blond tjej skrev 2025-03-15 19:56:54 följande:

Klappade ena katten 🐈

De är så fina så. Är verkligen tacksam för våren och det lite varmare klimat som följer med årstiden.

Nu börjar de komma ut varje dag, katterna på min granngård, och jag blir lika glad varje gång de kommer springandes när man kallar på dem. De kan verkligen få en att känna sig uppskattad, de små fluffiga änglarna. 
  • Mayjel
    Nandez skrev 2025-03-16 22:03:54 följande:

Inte mycket

Samma här. Kollade på film, provade lite kläder, slappar. Verkar rätt dött härinne nu. Sova snart kanske. 
Svar på tråden Lektråd- Vad gjorde Du ????