• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • Joxi

Här görs inte mycket. Är på jobbet, men här är så lugnt så lugnt.
    Själv då?

• love 69

vad jobbar du med?

jag gör inte mycke... borde sova, men kan inte varva ner...

• Joxi

Jobbar med transport.
    Har det lugnt nu och då finns det läge för lite surfning på lite "barnförbjudna" sidor. Och då menar jag inte denna sida...:)

• love 69

haha... vilka sidor menar du då? här e det också lugnt så jag kan surfa barnförbjudet.

• Joxi

På den här datorn kan man inte se på filmsnuttar, efteersom det är en alldeles för dålig lina.
    Därför brukar det bli lite mysiga noveller.

• love 69

oki... vad händer om det blir mycket att göra å du sitter med en bula i brallan då?

• Joxi

Haha. Jag vet att det inget är att göra förrän om en timme och till dess har jag nog både fixat en "bula" och gjort något åt saken...:)

• love 69

Inte alla som har betalt för att åtgärda bulor... vilken kanonjobb.

• Joxi

Att "åtgärda bulor" finns väl inte med i min arbetsbeskrivning, men visst har jag ett bra jobb.
    Själv då?
    Har fått för mig att alla som surfar på den här sidan vid den här tidpunkten är på jakt efter lite sexprat. Har jag rätt?

• love 69

haha... på jakt kan jag nog inte säga att jag e, men jag har aldrig bangat tidigare.

Nu får jag nog tyvärr banga iaf, för jag kommer inte att klara av att gå upp i morgon om jag sitter kvar här...

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover