• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • love 69

ja, ibland e det skönt att va ensam... men inte nu. *vill ha nån att pussa på*

• Anonym (ooo)

Såg att du skulle lägga dej ensam i den stora kalla sängen, brukar du inte göra det? Ensam alltså?

• love 69

jo i min egen säng brukar jag sova ensam, men annars sover jag hos någon av mina kk... idag har jag bara slappat och latat mig hela dagen, så jag har överskottsenergi och vill inte va ensam.

• Anonym (ooo)

Oj då,såg att kk betyder nåt helt annat om man tar pilen på bokstäverna men ja fattar vad du menar....

Varför har du ingen kk hos dej inatt då?

• love 69

hehe... ja jag har också sett det... ;)

de ska jobba i morgon och om jag är hos dem så kommer de inte upp i tid... det funkar ibland, men inte varje dag i veckan.

• Anonym (ooo)

Hur är det att ha kk? Har aldrig haft det själv. Vad händer om man blir kär?Har du aldrig blivit det?

• love 69

det är kanon att ha kk, om man är ärliga mot varandra. man kan nog bli kär om man har otur, men jag har flera, så jag delar upp mina känslor mellan dem... hehe

• Anonym (ooo)

Okej så nu sitter du här på morgon kvisten och är lite småkåt då?

• love 69

nä, bara ensam å kramsjuk...

• Anonym (ooo)

Men du kanske får sällskap imon då? Eller sen idag...?.?.?

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover