• Nybeg

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2009-01-27 01:42:29 följande:

Nybeg skrev 2009-01-27 01:39:57 följande:
    lite långt för ett engångs
    hahah håller med men det hade kunnat vara riktigt trevligt:)
  • Nybeg

ajja nu tror jag tar natt innan jag kommer i byxorna..
    och barnen kommer att väcka mig om 2-3 tim..
    puss och kram på er alla glada

• Nybeg

fan när jag skulle gå och lägga mig i natt så kom sonen och ville ha blöjan bytt 1 tim efter det vaknade flickan och ville ha mat och en stund senare kom sonen igen och ville ha blöjan bytt då hadde han lyckats pissa den så fuller så den var alldeles dyng sur..och strax efter det var det dags att kliva upp så nu sitter man här igen medans barnen sover med kaffe feber som vanligt numera och fattar inget som vanligt numera:)

• Nybeg

och snart kommer min föredetta svärmor på besök..har barikerat dörren med påsar med bajs blöjor:)

• Nybeg

love 69 skrev 2009-01-27 12:48:36 följande:

Nybeg skrev 2009-01-27 12:46:41 följande:
    gå å lägg dig... passa på att sova när barnen gör det...
    tycker det är lite mysigt med kaffe feber och trött het man blir lagomt len i skallen:)
  • Nybeg

men det går ju inte för jag fattar inte vad jag läser:(
    men nu är kaffet klart:)
    sitter redan och studsar av koffein rus och snart ska jag få tanka på änu mera..mohahaha koffein är bra skit:)

• Nybeg

jag börjar faktiskt fundera på om man skulle prova lugna ner sig med kaffet så man kanske kan sova inatt men då får man väll en redig huvud värk..

• Nybeg

love 69 skrev 2009-01-27 12:58:31 följande:

Nybeg skrev 2009-01-27 12:57:13 följande:
    det vet man inte förrän man har provat...
    så sant så men då går man väll och dricker i sömnen:)
    nä jag tror jag ska gå och lägga mig på soffan 5 min innan ungarna vaknar så kanske man är lite mer mänsklig annars ringer väll hon efter soc när hon ser mig..
    men personligen så tycker jag att jag ser mindre sliten ut nu när man är singel och knappt sover än när man hade kvinna och sov som man skulle..
  • Nybeg

love 69 skrev 2009-01-27 13:02:16 följande:

nä jag ska sova vidare... natti
    sov gott puss och kram
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover