• Nybeg

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

love 69 skrev 2009-02-11 23:41:41 följande:

Nybeg skrev 2009-02-11 23:36:55 följande:
    Mee too !
    har du fått dig i kvällen??
  • Nybeg

nä nu fan blir det natt mackan sen lägga sig och smeka den ny vaxade:(

• Nybeg

love 69 skrev 2009-02-11 23:48:43 följande:

Nybeg skrev 2009-02-11 23:44:59 följande:
    Hm... det kan man säga... Först var jag hos en kk som bytte min piercing... vi tog en snabbis, kunde inte låta bli. Sen träffade jag Guds Gåva Till Kvinnan... Det var nog fan den snyggaste killen jag nånsin sett, på riktigt! Vi var på klubben å myste... två tjejer å fyra killar. Sen, när alla andra hade gått, stoppade jag och min underbara dejt klubbvärden i badet, så vi kunde köra en gång till. Joro, nu e jag nöjd tills på fredag, när jag har nästa dejt.
    fan somliga har det bra:)
  • Nybeg

love 69 skrev 2009-02-11 23:51:23 följande:

Nybeg skrev 2009-02-11 23:50:28 följande:
    natti natti... schysst å ba dra, nu när jag kom...
    fan du har fått dig och jag har roat mig med själv plågeri för jag har 2 kvinnor att träffa i helgen..fan vaxat kuken är ingen lek..avis som fan
  • Nybeg

love 69 skrev 2009-02-11 23:56:45 följande:

Nybeg skrev 2009-02-11 23:53:08 följande:
    Vafan... ska du träffa två tjejer i helgen kan du väl stå ut med pinan att vaxa? Annars finns det bra rakhyvlar för sånt. Rakar man varje dag så en man såååå len å fin.
    joo men då gäller det att hinna det också..tänckte vaxa då hinner man supa lite emmellan sen så ska det väll bli krogen och lite annat sånt dära socialt skit bara för att ha lite förspel
  • Nybeg
    HäxanSurtant skrev 2009-02-12 00:02:20 följande:
    Gahh för socialt skit som förspel....Tror de är därför ja diggar min date... vi har beslutat att göra what ever vi känner för bara för att vi känner för det
    fan vad vackert ..fan jag börjar tro det kommer att gå åt helvete i helgen..har även ett gamalt kk som vill träffa mig imorgon och till helgen fan vad gör man nu då??nä fan det blir nog sitta och tok runka hela natte och skylla på det..för fan man hinner nog inte med 3 på 2 nätter:(
  • Nybeg

love 69 skrev 2009-02-12 00:08:25 följande:

Nybeg skrev 2009-02-12 00:07:12 följande:
    Va? Jag har hunnit med fler än 3 på bara några timmar.
    jo men det verkar som hela gänget vill ha förspel i form av ett par drinkar och en massa snack..fan jag öppnade nog för hårt:(
  • Nybeg

det roligaste är ju att det verkar bli upp ställningen killle+tjej..1+1..2+1..1+2..fan hur ska man hinna??

• Nybeg
    HäxanSurtant skrev 2009-02-12 00:16:39 följande:
    hehehe.... klart du gör.. tro på dig själv och mirakel inträffar
    tron på mig själv är det inget fel på men det är ju bara det att det brukar sällan räcka med en gång utan det blir en cigg mellan gångerna så håller man på en hel natt eller liknande
  • Nybeg

haha använda toutchpaden på datorn är nästan som att pilla en tjej på klittan..man använder bara ett finger och är fin på hand och man håller ett varierande tempo:)

• Nybeg

vad fan ska jag hitta på??har en massa problem och 69an är inte här och kan hjälpa??

• Nybeg

love 69 skrev 2009-02-21 04:35:23 följande:

Nybeg skrev 2009-02-21 03:50:34 följande:
    Joooooo jag e här! Något onykter, men ändå här!... sa jag att jag e nyknullad?
    fan fick du dig inatt vilket lyx..själv fick man bara en jävligt konstig fylla fast jag inte var särskilt full.
  • Nybeg

love 69 skrev 2009-02-24 03:39:58 följande:

I'm hoooome! Var e ni? Ja, jag har knullat! *bloggar*
    fan somliga har det bra:)
  • Nybeg

love 69 skrev 2009-02-24 19:55:52 följande:

Eh... jag tror att cissa har missat en del när det gäller sociala kontakter.... Fick just detta på BC:Hejsan, jag är en snygg och söt kille, 35 år gammal, som råkar gilla en härlig rumpa mer än något annat. Jag skulle vilja träffa dig på stan, ställa mig på knä bakom dig och trycka ansiktet mot din rumpa utanpå byxorna, och pussa den... trycka in näsan i den och känna hur du doftar.... ;) Gärna typ mellan hyllorna på biblioteket, i en provhytt, mellan två bilar, i en hiss, bakom en buske eller nåt sånt. ställer du upp? ;)Jag är snäll, söt och ganska sympatisk om jag får säga det själv. Du får själv bestämma klädsel. Hoppas att du kan tänka dig att testa det. Kram så länge,
    hahaha det finns bra underligt folk här i världen:)
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover