Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

darkside skrev 2008-12-05 06:56:57 följande:

*klappar på platsen brevid* Ledigt här...
    jiiihaaa!! *hoppar isäng*

nu ska vi bara vänta på Mr Espresso också...
  • love 69

darkside skrev 2008-12-05 07:14:54 följande:

Ääääh.... han bangade ju...
    mmmm... han skulle bara veta vad han missar...
  • love 69

darkside skrev 2008-12-05 07:17:25 följande:

Tror inte han har en en liten AAANING....
    nä, å han kommer att gråta blod när han fattar...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 15:11:13 följande:
    Blev det sååååå sent för dig love ;) eller tidigt beroende på hur man ser på det ;) Nu ska jag iväg på intervju... klackarna i taket och hjärtat på rätt plats.. måste bara få liv i gubben min .. han ska va min chaffis dit idag... höreeeeeeeeeeeeeeeees
    ja det blev inte mycket sömn inatt... Lycka till på intervjun!
  • love 69

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-05 15:51:05 följande:

Jag har en dubbelsäng, med dubbelsängs-underlakan. Jag sover på ena sidan, med täcke och kudde som alla människor. Ingen har sovit på den andra sidan sedan jag bytte underlakan och den använda sidan har ju bara jag sovit på, och kommer sova på under den natten också. Jag bäddade helt rent för en vecka sedan. Om jag bjuder hem någon med tanken att vi ska hamna i sängen under kvällens lopp, bör jag: - bädda täcke och kudde på den andra sidan - bädda täcke och kudde, samt byta underlakan - bädda om allt på nytt Vad tycker ni?
    bädda om allt på nytt
  • love 69

Kamme skrev 2008-12-05 15:57:08 följande:

det kanske säger lite väl mycket när ena halvan av dubbbelsängen är alldeles dammig?
    haha... jag har ingen dubbelsäng, men hade jag en skulle den också va dammig... tro det eller ej.

(tar inte hem några pojkar hit, med tanke på barnen..)
  • love 69

Ingen som tar hand om min kärs tråd när jag inte är här? Den kommer att dööööööö i helgen... *snyft*

• love 69

Missix skrev 2008-12-05 20:56:17 följande:

Jag ska försöka hålla liv i den. Jag jobbar till sena kvällen o lär vara lite hypad när jag kommer hem så den ska nog leva
    tack! jag får läsa ikapp när jag kommer hem på söndag eller måndag...
  • love 69

Don38 skrev 2008-12-05 20:57:10 följande:

Varför blir jag aldrig erbjuden en sängplats ..*snyft*
    har bestämt för mig att du skrev något nån gång som fick mig att tro att du inte vill ha nån plats, hos mig iaf...
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover