Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

mrbiig skrev 2008-12-05 01:26:49 följande:

love 69 skrev 2008-12-05 01:26:08 följande: Snart efterlyser jag en bild på detta
    haha... finns inga bilder på det.

men vi får se efter helgen... då kanske det finns, eftersom jag ska iväg och fota också så kameran e med mig...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 01:28:37 följande:
    Om jag skulle träffat en speciell i minnet då hade jag lika gärna kunnat komma naken.. För han har ju redan klätt av mig en gång med blicken hahaha.. Hur blir man mer dirty i sitt prat? Jag skulle ha en dirty stund me min man via msn.. men jag klarar fan inte av det... Blir så pryd av mig.. jag kan inte släppa loss..
    jag kommer nog inte ha kläder på mig så länge, jag heller... eller det kanske jag kommer eftersom det kommer vara lätt att komma åt MED kläder... haha

jag skulle vilja vända på frågan och fråga hur man blir mer pryd?
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 01:39:14 följande:
    Efter helgen SKALL du visa upp bevis:= ) Sno med dig lite av hans tillbehörigheter in på dass.. ta foton ;) . o sen på dina med ;) hahahahhahhahhahaa
    hahaha... efter att ha läst den här tråden kommer han nog muddra mig innan jag drar därifrån...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 01:46:33 följande:
    Hur man blir mer pryd.. ;) Ja du.. sätt en spärr på vad som du inte får göra och vad du inte tänker göra... Jag klarar inte av när killarna ( tiden man var singel )frågar vad jg vill göra osv.. jag blir helt ställd.. När de började prata om sex... shiit.. jag blocka alltid dem.. En kille som jag känt i hundra år försöker än idag .. men jag klarar inte det.. blir steeeeel .. o obekväm.. Kanske behöver lära mig förföra en msn ;) hahahhaha..
    jag är tvärt om... talar alltid om vad jag gillar och hur jag vill ha det... blir aldrig chockad eller ställd. skulle jag blocka alla som pratar sex på min msn så skulle jag ha 50 mindre på min kontaktlista... jag har hela datorn full med kukbilder... haha
  • love 69

mrbiig skrev 2008-12-05 01:49:49 följande:

Nä nu får ni fortsätta utan mig,nu väntar sängen
    natti natti... dröm blött...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 01:52:10 följande:
    Söta drömmar ;)
    ja om du lär mig att vara mer pryd, så kan jag lära dig att vara slampig. that's a deal!

du kan få några från min lista, jag orkar inte med alla...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 01:58:30 följande:
    Deal.. har inte ens kikat in hos dig.. MEN vart bor du ? .. hade varit megaskooooj om man inte varit för avlägsna från varandra hahahahaha..
    jag ska ner till gbg i helgen...
  • love 69
    feelings skrev 2008-12-05 02:05:39 följande:
    Ne va skoj... shiiit va e de för kille du ska träffa ?
    han bor inte där... jag ska till honom i morgon, sen till gbg på lör-sön... å sen ev tillbaka till honom på söndag...

lör-sön kommer jag vara i en sportarena i Västra Frölunda... kom dit vet ja!
  • love 69

Kamme skrev 2008-12-05 02:09:55 följande:

vill också åka ner till gbg i helgen :o
    bor hon där?
  • love 69

Kamme skrev 2008-12-05 02:10:55 följande:

mm
    vad hindrar dig från att åka då?
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover