Inlägg från: feelings |Visa alla inlägg
  • feelings

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

EnsamPappaEtuna skrev 2008-12-07 23:33:26 följande:
    Tycker verkligen det är roligt att laga mat. Med lite fantasi behöver man aldrig laga samma mat två gånger, vilket gör att det känns utmanande på ett roligt sätt varje gång. Min "specialitet" är väl ärtsoppa, som jag gör från grunden med blötläggning av ärtorna över natten och blir en suverän aptitretare inför just pannkakorna Så ni är så välkomna så, om inget annat så skulle jag uppskatta sällskapet.
    Jag är "sucker" på ärtsoppa ... men jag älskar när det är morötter med ärtsoppa haha..

Min mor lagar väldigt god ärtsoppa .. med trettio kg ( mitt önsketänkande ) morötter haha..

Jag älskar verkligen morötter i .. o så ska man ha tjock korv brevid ;) . mums..
  • feelings

btw love ...

Hur gick det nu på utställningen.. här vart det livat värre med morsan o farsan på besök .. o en bångstyrd dotter som var såååå avis på att lillebror fick sina födelsedagspresenter.. o ja allt har varit ååååt pipsvängen ..

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-07 23:44:54 följande:
    Jag hade inte me nån egen katt.. var där för att umgås me en massa vänner som jag inte sett på ett par månader, så för min del var det helt underbart att komma bort hemifrån å bara umgås...kompisen (som jag sov hos) gick det sådär för... hon var inte nöjd, men det går bättre nästa gång...
    snarkade du ? ... eftersom hon inte var nöjd ;)
  • feelings
    chrilleman skrev 2008-12-07 23:42:54 följande:
    han är creamfärgad.Saknar nu ett öga efter sommarens fighting och har ena näsborren lätt ihoppväxt. Underbar kisse!
    Jag älskar creamfärgen.... två av mina bebbar fick creamfärg .. NYFÖDD på bilden ..

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:08:31 följande:
    Love 69 skrev 2008-12-08 00:06:40 följande: aawwww... vilken sötis!
    Önskar jag hade behållt en av dem.. men de var killar och jag ville ha en tös..

trodde hon skulle få en tös andra kullen med men ack nej...

så nu är jag på jakt efter en liten flicka till.. som sällskap till min andra...

Fann en i Umeå tror jag det var .. jag är kräsen med vilka små liv jag vill ha...

men funderar starkt på det du sa om utställning o sånt..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:12:41 följande:
    ja utställningar e skitkul! besök en utställning och titta på alla katter, prata med utställare och uppfödare... sen kan du bestämma vilken ras du vill ha.
    NÄR kommer du till götet igen ? ..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:18:55 följande:
    14-15 februari kommer jag säkert att vara där. inte omöjligt att jag tittar ner innan dess heller...
    Ja om jag är hemma så kan vi väl ta våran fika. ( eller utekväll ;)
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:22:26 följande:
    absolut! i februari är det utställing som gäller och då är man såååå trött ( då blir det fika), men kommer jag innan dess kan det helt klart bli en utekväll.
    Gött ;) ....

Jag vet nämligen ett ställe där det finns en "ORLANDO BLOOM" som man kan flörta me ;)

Vi får bara matcha in så att HAN jobbar den dagen då vi är där LER:::..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:35:14 följande:
    absolut! jag ska lära dig allt jag kan...
    åh ja ... han o Henrik Hjelt är två som jag lätt hade kunnat göra allt me hahaha...

Inga spärrar där inte hehehe...
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:39:17 följande:
    haha.. en bra början! ...men Henrik Hjelt? hua...
    Han fick jag en crush för under Ladies Night .. hahahahahaha...
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:41:41 följande:
    ... men jag hade nog satsat på Martin Stenmarck då...
    Martin stenmarck föll utanför ramarna tyvärr.. o Peter stormare me .. neee den stilen som Henrik hjelt gav .. den gilla jag allt ;) ..

Kamme blev nog lite blyg;
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:47:18 följande:
    love 69 skrev 2008-12-08 00:46:21 följande: han brukar va fåordig i den här tråden... Kamme alltså...
    Söt var han dock ;);)
  • feelings

Love 69 ...

Sa söt .. sa inte vill ha .,.... asg...

Men det finns inget mysigare än med en nykär kille att umgås me .. då är de så snälla haha.....

Kul att någon får lite love iallafall ;) ..

Saknar tiden då min gubbe verkligen visade att man var hans kärlek .. DÅ fick man inte sitta här inte.. då var det andra bullar hahha...a

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:55:25 följande:
    love 69  skrev 2008-12-08 00:52:47 följande: söt e väl samma sak som vill ha? jo, det är härligt att va nykär, men jag har lagt det på hyllan... har gått genom alldeles för mycket skit för att tillåta mig känna något...
    Nej gumman.. så får vi inte lov att känna... eller man får men vi fl:are behöver inte känna så ;) .. (peppning)

Jag börjar koka ännu mer här hemma nu... NU har min man stängt av sin mobil på köpet... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 00:58:31 följande: jo, det är precis så man ska känna för att det inte ska göra ont... tro mig!förstår det... *slår på karln*
    Är det så jag ska börja känna ... ?

För det gör jävligt ont nu..... jag är så jävla dum av mig....

Varför ska jag bry mig vad han gör ? varför ska jag känna något när han är ute?

Jo av en orsak JAG litar inte på honom för fem öre när han dricker.. pga historiken från förra året......

Kanske jag borde ta o stänga av allt ... för att inte bli sårad och ledsen?
  • feelings

vad är det med familjeliv idag ? .. om vart annat så kan jag inte komma in på tråden, då står det att internet ej är tillgänglig .. o ändå är jag inne på msn samtidigt ..

• feelings

Tja love...

Neee jag somna aldrig .. men gav upp med att komma in på familjeliv....

Men idag verkar allt funka bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gubben kom hemragglandes vid 2 tiden... kl 4 somnade han.. efter att ha suttit o snarkat till på dass... nu i efterhand var det rätt skoj o sitta o kolla honom .. o vilka märken han har fått då från sitt fall hahaha..

men han hade haft skitskoj ute , men nu får han leva jäkligt snålt iallafall..

O jag som inte har luktsinne ... KUNDE känna doften som spirade runt i lghten efter hans spyanfall ... gick med doftspray o gav dem en omgång...

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-08 22:22:24 följande:
    Nu e det snart natt va?
    jups snart natt o jag är för en gång skull trött i ögonen... kanske man skulle sätta på sig sina smartögon? ( glasögon ) ..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-10 11:09:00 följande:
    Det gick över förväntan. Har haft otroligt skön sex inatt. Jag är nöjd som fan! Hoppas att han också är det...
    Shit fick du sex inatt .. do tell ;)
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover