Sexiga NattChatten för oss som inte sover
Min mor lagar väldigt god ärtsoppa .. med trettio kg ( mitt önsketänkande ) morötter haha..
Jag älskar verkligen morötter i .. o så ska man ha tjock korv brevid ;) . mums..
btw love ...
Hur gick det nu på utställningen.. här vart det livat värre med morsan o farsan på besök .. o en bångstyrd dotter som var såååå avis på att lillebror fick sina födelsedagspresenter.. o ja allt har varit ååååt pipsvängen ..
Love 69 ...
Sa söt .. sa inte vill ha .,.... asg...
Men det finns inget mysigare än med en nykär kille att umgås me .. då är de så snälla haha.....
Kul att någon får lite love iallafall ;) ..
Saknar tiden då min gubbe verkligen visade att man var hans kärlek .. DÅ fick man inte sitta här inte.. då var det andra bullar hahha...a
vad är det med familjeliv idag ? .. om vart annat så kan jag inte komma in på tråden, då står det att internet ej är tillgänglig .. o ändå är jag inne på msn samtidigt ..
Tja love...
Neee jag somna aldrig .. men gav upp med att komma in på familjeliv....
Men idag verkar allt funka bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gubben kom hemragglandes vid 2 tiden... kl 4 somnade han.. efter att ha suttit o snarkat till på dass... nu i efterhand var det rätt skoj o sitta o kolla honom .. o vilka märken han har fått då från sitt fall hahaha..
men han hade haft skitskoj ute , men nu får han leva jäkligt snålt iallafall..
O jag som inte har luktsinne ... KUNDE känna doften som spirade runt i lghten efter hans spyanfall ... gick med doftspray o gav dem en omgång...