Inlägg från: feelings |Visa alla inlägg
  • feelings

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

*omg* ... en 18 åring försöker ragga upp mig på en annan sida..

Jag känner mig megagammal ju .. hahaha.. men gud va det kan få mig till att le o skratta i min ensamhet när gubben min jobbar ..

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:01:22 följande:
    hur gammal e du då? själv är jag 39 å har en kåt 20-åring i hasorna... haha
    29 bast .. går sista valsen nu på det årtalet .. haha..

Viiiisst jag gillar lammkött .. men jag blev faktiskt lite chockad över hans intresse hahahaha...

Även min gubbe är yngre än mig .. men inte sååå många år yngre hehee..
  • feelings

Ni som har era gubbar hemma.. va gött.. min jobbar så här är det minsann en öken på den fronten hahaha

så jag får väl njuta av komplimangerna jag får av 18 åringen idag hahhaha

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:07:59 följande:
    vad glad att du HAR en gubbe! men jag ska inte klaga, trots att jag e singel...
    Min klagar på att jag är för tillgänglig hahahahaha ..

Klart man vill lägga upp sig när de äntligen är hemma .. o inte är på jobb.. MEN nej då .. då passar det inte sig.. får nog ta o damma av mina hot kläder .. så han får något att titta på när han kommer hem hahhahaha
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:13:50 följande:
    mmm tycker jag... själv har jag fått stränga order om vad jag ska ha på mig när jag åker imorn...
    vad ska du ha då ? .. eller vart ska du då ?
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:17:52 följande:
    jag ska träffa en grabb, å jag ska ha på mig stay ups, korsett, kjol, men inga trosor...
    Ja hade jag oxå träffat någon så som du ska göra så va faaasiken.. då skulle jag köra me läder o klackar ( har aldrig sånt annars hahah )

Eller bara för att vara värsta "dam" ha blommigt på mig .. ;)
  • feelings

Om jag skulle träffat en speciell i minnet då hade jag lika gärna kunnat komma naken.. För han har ju redan klätt av mig en gång med blicken hahaha..

Hur blir man mer dirty i sitt prat?

Jag skulle ha en dirty stund me min man via msn.. men jag klarar fan inte av det...

Blir så pryd av mig.. jag kan inte släppa loss..

• feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:38:12 följande:
    mrbiig skrev 2008-12-05 01:26:49 följande: haha... finns inga bilder på det. men vi får se efter helgen... då kanske det finns, eftersom jag ska iväg och fota också så kameran e med mig...
    Efter helgen SKALL du visa upp bevis:= )

Sno med dig lite av hans tillbehörigheter in på dass.. ta foton ;) . o sen på dina med ;) hahahahhahhahhahaa
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:39:41 följande:
    jag kommer nog inte ha kläder på mig så länge, jag heller... eller det kanske jag kommer eftersom det kommer vara lätt att komma åt MED kläder... hahajag skulle vilja vända på frågan och fråga hur man blir mer pryd?
    Hur man blir mer pryd.. ;)

Ja du.. sätt en spärr på vad som du inte får göra och vad du inte tänker göra...

Jag klarar inte av när killarna ( tiden man var singel )frågar vad jg vill göra osv.. jag blir helt ställd..

När de började prata om sex... shiit.. jag blocka alltid dem..

En kille som jag känt i hundra år försöker än idag .. men jag klarar inte det.. blir steeeeel .. o obekväm..

Kanske behöver lära mig förföra en msn ;) hahahhaha..
  • feelings
    love 69 skrev 2008-12-05 01:49:37 följande:
    jag är tvärt om... talar alltid om vad jag gillar och hur jag vill ha det... blir aldrig chockad eller ställd. skulle jag blocka alla som pratar sex på min msn så skulle jag ha 50 mindre på min kontaktlista... jag har hela datorn full med kukbilder... haha
    Jäklar .. ska vi börja träffas???? .. Så vi kan lära varandra ;) ... Min man tycker att me honom är jag för tillgänglig som jag skrivit innan.. MEN om jag blev mer sk "slampig" me han.. då kanske jag skulle fått något hahahahaha...

Jag har en del på min lista , men de allra flesta är lunar,familjeliv och familj/vänner... borde kanske ha en lista med sexobjekts hahahhahaha som man kan ha som nödfall hahahahaha..
    mrbiig skrev 2008-12-05 01:49:49 följande:
    Nä nu får ni fortsätta utan mig,nu väntar sängen
    Söta drömmar ;)
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover