• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • LykkeLee

I see.. ja man måste ju se om sig så man har ork inför alla ev äventyr

Mandi74 skrev 2009-01-03 13:48:02 följande:
    Har ju redan haft sex så jag behöver fylla på innför nästa omgång.
  • LykkeLee
    love 69 skrev 2009-01-03 13:47:29 följande:
    nä vi var på klubben... swingers/par/sexklubb...
    Aha.. ja just det ja.. det var ju där du brukar hänga ja.. *avundsjuk*
  • love 69
    LykkeLee skrev 2009-01-03 13:49:11 följande:
    Aha.. ja just det ja.. det var ju där du brukar hänga ja.. *avundsjuk*
    brukar å brukar... jag har varit där två gånger nu, med två olika kk's. men det lär bli fler gånger, det är så himla avslappnat å mysigt där... igår var jag riktigt snäll å lät alla som ville pilla också, så alla var nöjda å glada... haha

det finns säkert nått liknade i närheten av dig...
  • LykkeLee
    love 69 skrev 2009-01-03 13:52:45 följande:
    brukar å brukar... jag har varit där två gånger nu, med två olika kk's. men det lär bli fler gånger, det är så himla avslappnat å mysigt där... igår var jag riktigt snäll å lät alla som ville pilla också, så alla var nöjda å glada... haha det finns säkert nått liknade i närheten av dig...
    Jaha.. jag fick för mig att du var värsta stammisen..

Var det både män och kvinnor som pillade??
    Nej jag tror inte det finns här i närheten tyvärr.. men men.. jag har ju en karl som kan tillfredsställa mig som tur är
  • love 69
    LykkeLee skrev 2009-01-03 13:55:26 följande:
    Jaha.. jag fick för mig att du var värsta stammisen.. Var det både män och kvinnor som pillade?? Nej jag tror inte det finns här i närheten tyvärr.. men men.. jag har ju en karl som kan tillfredsställa mig som tur är
    nä än e jag inte stammis, men jag lär väl bli... hehe

igår var det bara män som pillade, men det var en kvinna med som tittade på. sist var det både män och kvinnor som pillade å slickade. jag har en sån himla tur att jag knappt behöver göra nått, de njuter som fan av att bara få ta på mig... haha. men jag hade lite show för dem å sög av min kk å pillade på mig själv också, så helt passiv var jag inte.

ja du har ju tur som har en sambo iaf... det har ju inte jag...
  • LykkeLee
    love 69 skrev 2009-01-03 14:00:11 följande:
    nä än e jag inte stammis, men jag lär väl bli... hehe igår var det bara män som pillade, men det var en kvinna med som tittade på. sist var det både män och kvinnor som pillade å slickade. jag har en sån himla tur att jag knappt behöver göra nått, de njuter som fan av att bara få ta på mig... haha. men jag hade lite show för dem å sög av min kk å pillade på mig själv också, så helt passiv var jag inte. ja du har ju tur som har en sambo iaf... det har ju inte jag...
    Jag skulle nog kunna bjuda på mig själv så alla blev nöjda. Jag skulle vara som ett buffébord. Bara ta för er

Ja det är tur att jag har honom... och mina leksaker.. hur skulle det annars gå????
  • Mr Espresso

Heja Sverige ..Vi är i hockeyfinal..
    love 69 skrev 2008-11-26 00:41:11 följande:

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det... Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;) Så, vad gör ni inatt?
  • Missix
    Mr Espresso skrev 2009-01-03 23:52:34 följande:
    Heja Sverige ..Vi är i hockeyfinal..love 69 skrev 2008-11-26 00:41:11 följande:
    I vilken turnering? *missat helt*
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Missix
    figurehead skrev 2009-01-03 23:54:12 följande:
    Missix skrev 2009-01-03 23:53:43 följande: I Junior vm,
    Åhh wow, ska ju vara juniorer som gör det...
    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover