• love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Är det bara jag som e vaken på nätterna? Tror inte det...

Här kan vi hålla till och snacka skit, vi som e vakna. Man behöver ju inte starta 500 trådar bara för att man e pratsugen. (eller hur bruttan?) ;)

Så, vad gör ni inatt?

• Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover
  • Knasis

figurehead skrev 2009-01-02 20:01:34 följande:

Ok, men nu får ni klara er själva. Nu är det På spåret. Tillbaks om en timme.
    Gör dig sällskap Figure..
  • Kamme

hmm... är det fel av mig att planera köpet av fåtölj utefter sexpositioner? eller ska jag försöka tänka lite mer på om den är skön att sitta o kolla på tv i också?

• Kamme

men visst måste man ju tänka på att den ska vara skön att ha sex i också.. annars är den ju värdelös..

• love 69

Kamme skrev 2009-01-02 20:11:48 följande:

men visst måste man ju tänka på att den ska vara skön att ha sex i också.. annars är den ju värdelös..
    klart du ska tänka på det! vad ska man annars ha den till?
  • love 69

nu e jag "hemma"... iaf hos min kk. vi har knullat å knullat... fan va sjukt de e... halt plötsligt hade jag nån i mig å inte vet jag hur han såg ut, inte vet jag vad han hette... vet ingenting... vet bara att han hade liten kuk. å en som slickade mig hade tredagarsstubb... rekommenderas INTE om man är känslig i fittan. jag skrek! hehe

• love 69

alla sover.. jag får väl krypa ner hos min stackars sjuka kk då... *mys*

• Mandi74

God morgon! Fast jag antar att ni sover allihopa.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • love 69

nedå jag e vaken. sitter hos en kk... han e sjuk å helt däckad, stackarn...

• Eras

Multifunktionella möbler duger.

Kan du inte bota KK? Trodde du var som den där Medicinewoman på tefven som lattjade med indianer och så.

Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover