Inlägg från: love 69 |Visa alla inlägg
  • love 69

Sexiga NattChatten för oss som inte sover

Har kollat genom alla bilder från nattens bravader. Det fick mig att återuppleva allt i nyktert tillstånd, vilket nog var bra för mig. En bild saknas dock - Deces utmaning till Mandi och mig tillsammans. Han hade fullt upp med sitt eget synintryck.

• love 69

På vilket sätt ändrades reglerna? Jag måste ha missat nått...

Jag är också nöjd med helgen, skulle kunna göra om det godo.

• love 69

Det fanns väl ingen regel som sa att man inte fick försöka påverka den som skulle utmana?

• love 69

love 69 skrev 2009-02-01 23:36:31 följande:

På vilket sätt ändrades reglerna? Jag måste ha missat nått... Jag är också nöjd med helgen, skulle kunna göra om det godo.
    hm.... vaddå godo? Igen skulle det stå... :/
  • love 69

Mandi74 skrev 2009-02-02 00:05:53 följande:

Som sagt.. ger man sig in i leken får man leken tåla. Fixar man inte leken säger man stopp, nu vill inte jag vara med längre. Thats it.. För mig lät det inte som att påverka någon utan som att så här är det.
    Då missuppfattade du situationen. Han hade två minuter att göra precis vad han ville med mig och jag var med på det. Han valde en avsugning, that's about it.
  • love 69

Mandi74 skrev 2009-02-02 01:08:47 följande:

Men nej.. jag kan inte hålla med dig där och jag antar att du egentligen vet varför om du tänker efter. Men jag har ingen lust att föra denna diskussionen här, det känns bara dumt.
    Vi vet redan att vi är som Yin och Yang. Vi tänker olika, har olika viljor, vill behandlas olika. Det är inte så konstigt att vi har olika åsikter om det här heller.Finns inget rätt eller fel, bara olika viljor och åsikter.

Jag vill inte heller diskutera det här. Men jag säger som jag har sagt hela tiden - jag tävlar inte.
  • love 69

För att klargöra det hela har jag absolut inget emot dig, Mandi, på något sätt. Jag gillade dig innan vi träffades och jag gillar dig nu. Jag är glad att jag fick komma till dig i helgen och jag hoppas att vi ses fler gånger. Har du något du vill diskutera, reda ut eller prata om finns jag på msn och telefon.

• love 69

Mandi74 skrev 2009-02-02 01:17:03 följande:

Hahahaha.. det finns inget att tävla om! Tror du det så har du missuppfattat något, grovt!!
    mmm kanske det, eller kanske inte.
  • love 69

Eras skrev 2009-02-02 01:27:10 följande:

Eh....OK.
    helloooo kuken!
  • love 69

Eras skrev 2009-02-02 01:31:45 följande:

love 69 skrev 2009-02-02 01:29:28 följande: Afton 69:an.
    jobbångest igen?
Svar på tråden Sexiga NattChatten för oss som inte sover